• Anonym (M)

    Hur veta om man är ihop?

    Träffade en kille för 1,5 mån sen som jag har umgåtts med konstant i två veckor nu (bott hos honom). Vi har båda sagt att vi är kära och planerar semester gemensamt ihop, samt att jag träffat hans släkt. Vi går alltid hand i hand på stan. Dock har ingen av oss sagt rakt ut att vi är ett par.

    Ska jag bara ta för givet att vi är ihop eller bör jag fråga?

  • Svar på tråden Hur veta om man är ihop?
  • Anonym (:))

    Ni har ju inte träffats så länge. Låt de gå ett tag. Ha roligt ! Dejta ! sen får du se vart det leder. Du märker nog när ni är ett par !

  • Anonym (M 2)

    I mina ögon är ni ett par, men det betyder ju inte att han tycker samma sak. Om du vill veta så måste du nog fråga.

  • Anonym (M)
    Anonym (:)) skrev 2014-08-01 17:02:06 följande:

    Ni har ju inte träffats så länge. Låt de gå ett tag. Ha roligt ! Dejta ! sen får du se vart det leder. Du märker nog när ni är ett par ! smile1.gif


    Vi har egentligen känt varann lite mer ytligt ytterligare ett halvår innan vi sågs, men det var först då vi började dejta om man säger så. Jag känner att jag verkligen vill vara seriös med honom och är inte intresserad av nåt som kan såra mig i längden vilket det skulle göra om han visade sig inte vilja vara tillsammans.
  • Anonym (M)
    Anonym (M 2) skrev 2014-08-01 17:54:38 följande:

    I mina ögon är ni ett par, men det betyder ju inte att han tycker samma sak. Om du vill veta så måste du nog fråga.


    Kan jag fråga det rakt ut tycker du? Ungefär: "Ser du oss som ett par?"
  • Anonym (Wildrat)

    Du kan väl ta upp det lite mer som en fundering nån gång när ni pratar typ "jag har funderat på när man eg är ett par. Är vi det eller har vi inte träffats tillräckligt länge?" Osv.

  • Anonym (M)
    Anonym (Wildrat) skrev 2014-08-01 19:24:00 följande:

    Du kan väl ta upp det lite mer som en fundering nån gång när ni pratar typ "jag har funderat på när man eg är ett par. Är vi det eller har vi inte träffats tillräckligt länge?" Osv.


    Ok, bra förslag. Tack.
Svar på tråden Hur veta om man är ihop?