• Anonym ())

    Varför hänger män på familjeliv?

    Jag tycker att det är skumt. Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Varför hänger män på familjeliv?
  • Anonym ())
    SupersurasunkSara skrev 2014-08-01 20:51:31 följande:

    Varför är det skumt? Män har väl familjer de med?


    Dom som hänger här utan familjer.
  • Kerubmamman

    Det är väl ungefär lika skumt som att jag hänger på byggforum, dvs inte alls. 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Anonym (skum)
    Anonym ()) skrev 2014-08-01 21:03:55 följande:
    Dom som hänger här utan familjer.
    Jag är kvinna och hänger här...utan familj. Är jag också skum?
  • Anonym ())
    Anonym (skum) skrev 2014-08-01 21:09:12 följande:
    Jag är kvinna och hänger här...utan familj. Är jag också skum?
    Nej.
  • Anonym (Man)

    Kan naturligtvis inte svara för andra men jag hänger här pga det roligaste som finns på teh internetz.

  • Tecum

    Jag är man och hänger här därför att jag är intresserad av relationer! Allt här handlar inte om graviditet och förlossning.

    Typiskt kvinnor som säger sig vilja ha jämställdhet men så snart som någon man klampar in på områden som de betraktar som sina är det skumt...
    Och de män som inte har familjer vill kanske ha och kommer att få. Isf är väl kvinnor utan familj lika skumma?

  • Mrs D
    Anonym ()) skrev 2014-08-01 21:12:20 följande:

    Nej.


    Så varför är "familjelösa" män det? Om kvinnor i samma situation inte är det?
  • Anonym (j)

    Jag är man och singel. inga barn, inga syskonbarn heller. Det är egentligen därför jag brukar läsa här (och skriva någon gång ibland) för att jag vill förstå vad det innebär att ha en familj.
    Jag är har aldrig haft någon familj inte ens som barn, har aldrig tillhört någonting. Det har alltid bara varit jag ensam. Jag försöka förstå vad det handlar om, varför dom som har en familj verkar så lyckliga. Jag har svårt att förstå hur det är att ha band till andra människor, för mig är det som att kunna flyga. Något som känns övernaturligt och som jag aldrig har trott att jag ska få uppleva.
    Därför är det intressant att läsa hur andra beskriver sina relationer och sin vardag i en familj.

  • IsDimma

    Jag som kvinna som inte har barn (och inga kommer jag att få). Är det lika konstigt att jag hänger här

Svar på tråden Varför hänger män på familjeliv?