• Anonym (I)

    Vad kan man ersätta glidmedel med??

    Är det någon som vet om man kan ersätta glidmedel med olivolja/matolja/babyolja/någon annan olja? Eller är något annat bättre än olja?

    Jag har googlat men hittar ingenting som ger mig några bra svar. Är det någon som har någon bra sida får ni gärna länka!

  • Svar på tråden Vad kan man ersätta glidmedel med??
  • Nyfiken gul

    allt du nämner går alldeles utmärkt att använda sig av. 

     


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Karro)

    Ta nåt kladdigt bara, matolja, babyolja, vaseline, saliv?

    Man tager vad man haver :)

  • Anton Chigurh
    Vad kan man ersätta glidmedel med ???

    Funkar sketabra, kör aldrig med nåt annat.

    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • HannaS86

    Jag tycker att babyolja is the thing. Det finns nån med aloe vera i, tror det är typ natusan? den är grym eftersom den är dryg och inte luktar särskilt mycket alls. Jag tycker att glidmedel är alldeles för rinnigt.

  • Anonym (-)
    HannaS86 skrev 2014-08-01 23:03:43 följande:

    Jag tycker att babyolja is the thing. Det finns nån med aloe vera i, tror det är typ natusan? den är grym eftersom den är dryg och inte luktar särskilt mycket alls. Jag tycker att glidmedel är alldeles för rinnigt.


    Lite OT, men jag undrar; om olivolja är gjort på oliver, är då babyolja gjort på...!? :O
  • HannaS86
    Anonym (Kolle) skrev 2014-08-01 23:26:31 följande:

    Har någon massageolja funkar det tror ni?


    Ja :)
    Anonym (-) skrev 2014-08-01 23:26:56 följande:
    Lite OT, men jag undrar; om olivolja är gjort på oliver, är då babyolja gjort på...!? :O

    Gammalt skämt
  • Nyfiken gul
    Anonym (Kolle) skrev 2014-08-01 23:26:31 följande:

    Har någon massageolja funkar det tror ni?


    går bra MEN du får se upp så det inte innehåller en massa eteriska oljor (dofter)  för det kan svida rejält i underlivet och på snoppen. Ajaja! 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Kolle)
    Nyfiken gul skrev 2014-08-02 10:30:01 följande:

    går bra MEN du får se upp så det inte innehåller en massa eteriska oljor (dofter)  för det kan svida rejält i underlivet och på snoppen. Ajaja! 


    Tack för tips!
Svar på tråden Vad kan man ersätta glidmedel med??