• Anonym (jokern)

    Har DU varit i slagsmål någon gång?

    Är väl ett perfekt ämne att ta upp så här efter några glas en fredag. Har ni det? Har ni varit med om en fight någon gång?
    Hur gick det? Hur började det? Vem vann?

  • Svar på tråden Har DU varit i slagsmål någon gång?
  • Fantasilös

    Japp. En gån när jag var 13. Med några poliser. Jagva i slagsmål o dom höll fast mig. En annan gång va jag i slagsmål med en tjej som vA helt cp. Slog sönder henne fullständigt. Annars har jag bara slagit folk:)

  • hedersknyffel
    Anonym (jokern) skrev 2014-08-01 23:24:04 följande:

    Är väl ett perfekt ämne att ta upp så här efter några glas en fredag. Har ni det? Har ni varit med om en fight någon gång?
    Hur gick det? Hur började det? Vem vann?


    Varför börjar du inte själv?
    Bjud på en historia i ditt riktiga namn så skall jag berätta något mindre smickrande om min ungdom!?
    Livet på.FL är hårt men rättvist!
  • Anonym (flirt)

    bara när jag flörtar med fel tjej ute . eller bråkar om musik. hmm ganska ofta när de två tänker efter.
    har fått åka ambulans nån gång oxå.

  • Anonym (DFG)
    Frontline skrev 2014-08-02 01:20:02 följande:

    Oj fy fan om du bara visste...


    Det kanske var dina kompisar som dödade fotbollsupportern på besök i Helsingborg?
  • Frontline
    Anonym (DFG) skrev 2014-08-02 01:26:47 följande:
    Det kanske var dina kompisar som dödade fotbollsupportern på besök i Helsingborg?
    Öööh nä det skulle jag inte tro, umgås inte med sådant folk som går eller ser på fotboll...
    Sen är det alldeles för långt från oss för att ens tänka tanken på att åka till Helsingborg mer än om man ska ta färjan över till Helsingör...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (2big4you)

    Jag har slagits varje helg och ibland mer från ca 15 års ålder upp till ca 26. Är 32 nu och jag väntar bara på att någon ska göra mig nog irriterad för att få sitt face sönderslaget.. lungn period nu i några år ... jag har barn stadigt jobb men det har jag haft sedan 20 års ålder. inget ger mig mer lycka än att se såkallade tuffa pojkar grina och be för deras liv

Svar på tråden Har DU varit i slagsmål någon gång?