BIM September!
Jag bruka komplitera med digitala för att bekräfta om jag var osäker. :)
Verkar iaf gå åt rätt håll, starkare idag än igår :) Okunnig som man är har jag en till fråga :P När man får positivt på äl-stickan, menas det då att det är mellan 24-48 timmar innan ägget släpper? Skrattar lite åt mig själv, att jag är så okunnig trots tre barn, men har aldrig testat på det här innan :)
Trevlig helg på er alla !:)
Gick sådär idag hos gyn :(
Hon kunde se en hinna av att mensen troligtvis är på gång iallafall. Och jag hade några cystor på äggstockarna. Hon antydde att jag kunde ha en lätt form av PCO.
Sen tyckte hon jag skulle fortsätta gå ner i vikt innan vi satte in några hormonella behandlingar. Eftersom James (sonen) bara är ett år drygt och jag "bara" är 27
Så får kämpa på med vikten :'(
Tycker det är så svårt att gå ner.
Tack<3
På tisdag ska jag träffa min kompis som är utbildad PT och Dietist, hon ska hjälpa mig lägga upp ett kost och tränings program!
Med sonen så gick det på naturlig väg, men det tog sin lilla tid!
Blir tokig på det här.. Lyckas vi inte denna gång blir det CB! Räknas inte det här heller som positivt?
Hörrni tjejer, kan ni hjälpa mig med en fundering jag faktiskt inte blir nå klok på hur mycket jag än googlar o letar.
Satt här hemma i soffan o spana igenom mina 4 senaste menscykler och inser att jag har ju för rackarns en lutealfas på bara 10 dagar (11 dagar en månad). Klassas de som normalt (14 sägs ju vara standard) eller bör man ringa någon o kolla......
Hörrni tjejer, kan ni hjälpa mig med en fundering jag faktiskt inte blir nå klok på hur mycket jag än googlar o letar.
Satt här hemma i soffan o spana igenom mina 4 senaste menscykler och inser att jag har ju för rackarns en lutealfas på bara 10 dagar (11 dagar en månad). Klassas de som normalt (14 sägs ju vara standard) eller bör man ringa någon o kolla......
Fortfarande ingen mens.. Dag 51 idag tror jag om jag räknat rätt.. Blir tokig!!!
Fick ju miniblödning på BIM 28/10. Testade negativt i torsdags den 30/10. Testade POSITIVT idag på BIM +5 med morgonurin! :) så himla lycklig :D