• sweetcandy

BIM September!

Hej på er!

Är det fler som har BIM i september som försöker? Och har lust att följas åt?
    Min mens tog precis slut, så nu gör vi nytt försök! Jag har ganska lång cykel (ca 33 dagar snitt) så har beräknad ÄL enligt min app den 5 September!! Som roligt nog är min sons 1 årsdag :D

Lite om mig: född 87, så fyller 27 i november! Bor utanför Norrtälje, med min man och vår son och 3 katter och 2 sköldpaddor i en villa på landet :)
    Jobbar som kurir, men är mammaledig med sonen fram till Januari :)

♥ James 130905 ♥
  • Svar på tråden BIM September!
  • fruannie

Nu har jag brutit ihop o kommit igen. Känner mig positiv igen och hoppas på nästa gång. Men denna gång ska jag försöka att inte tänka så mycket o försöka påverka. Har 5 stickor till ältest kvar från förra omgången så de får räcka.

De senaste 2 gångerna som jag har ältestat har äl varit dag 14. Jag tror ju att de blir samma nu. Men p-trackern appen jag använder tycker att bara för min mens vart 4 dagar sen den här gången så vill den flytta fram äl till dag 16??? Hur ska man tänka? Börjar testa dag 12 så räcker stickorna över 16 med.

• sweetcandy
    Mima skrev 2014-09-07 20:11:42 följande:
    Mina bröst är också känsliga. Det pirrar liksom.. Svårt att förklara! Tycker jag känner massa symtom, men det är omöjligt. Alldeles för tidigt ju
    När var det du hade BIM? :) endel kan ju känna jätte tidigt :D

Spännande!

Min son vakna i natt vid 00 tiden.. Åh vad jag mådde illa då! Men om det var för att jag var trött eller pga något annat vet jag inte :P
  • sweetcandy
    fruannie skrev 2014-09-08 10:39:58 följande:

Nu har jag brutit ihop o kommit igen. Känner mig positiv igen och hoppas på nästa gång. Men denna gång ska jag försöka att inte tänka så mycket o försöka påverka. Har 5 stickor till ältest kvar från förra omgången så de får räcka.

De senaste 2 gångerna som jag har ältestat har äl varit dag 14. Jag tror ju att de blir samma nu. Men p-trackern appen jag använder tycker att bara för min mens vart 4 dagar sen den här gången så vill den flytta fram äl till dag 16??? Hur ska man tänka? Börjar testa dag 12 så räcker stickorna över 16 med.

Skönt att det känns positivt igen! Rätta takter :)

Tyvärr har jag inget bra svar på äl grejen. Men att börja dag 12 låter som en bra ide :)

Själv har jag lång cykel, så brukar ha väldigt sen äl, typ dag 22
  • saranen

Här har det varit bebis-pyssel idag!!! En av mina närmsta vänner har BF 23/9 och har pratat så om ett babynest men tycker de är för dyra. Så jag har sytt ett idag på fm!!!! Var enkelt o kul så ett tips till er andra om ni vill hitta på med nåt

På söndag börjar jag ÄL-testa, dag 10!

• Mima
    sweetcandy skrev 2014-09-08 11:10:06 följande:
    När var det du hade BIM? :) endel kan ju känna jätte tidigt :D

Spännande!

Min son vakna i natt vid 00 tiden.. Åh vad jag mådde illa då! Men om det var för att jag var trött eller pga något annat vet jag inte :P
    Jag har bim nästa vecka, känns som en evighet dit. Läste mina anteckningar sen förra graviditeten och då kände jag symtom tidigt.

Oj, det kan ju lika gärna vara nått symtom! Du hade också bim nästa vecka va?
  • Mima
    saranen skrev 2014-09-08 13:47:13 följande:

Här har det varit bebis-pyssel idag!!! En av mina närmsta vänner har BF 23/9 och har pratat så om ett babynest men tycker de är för dyra. Så jag har sytt ett idag på fm!!!! Var enkelt o kul så ett tips till er andra om ni vill hitta på med nåt smile1.gif

På söndag börjar jag ÄL-testa, dag 10! phpGHE9xr51883.jpg

Jättefin! Vad duktig du är
  • Mima
    Gummsan skrev 2014-09-08 13:50:54 följande:

BIM -7 och blankt test. Vet tidigt men är en testgalning :-P phpqXHyzD97574.jpg

Skulle också vilja testa, men det är alldeles för tidigt för mig..
  • Mima
    Bananflugan skrev 2014-09-08 14:15:35 följande:

Jag kan inte hålla mig! Ska testa idag! BIM -4

Håller tummarna att det visar något!

Vad spännande! Håller tummarna att det visar nånting :)
Svar på tråden BIM September!