• Anonym (Ts)

    Vad händer med kroppen nu?

    Jag är gravid, men ska göra en abort snart, kommer då vara i v 11 (fick reda på graviditeten sent) och då har ju självklart kroppen börjat göra små förändringar. Mna bröst är ENORMA, de har tredubblat sin storlek, min mage och höfter är plufsiga samt låren. Så nu tillfrågan, kommer detta "dra sig" tillbaka sen när graviditeten avslutas. Eller kommer min bröst hänga till knäna och magen och låren måste jag träna bort? Kanske låter som naiva frågor, men vill bara veta vad jag har att vänta mig. Hade vart värt det om man fått en bebis för det, men det känns lite trist om det blir så när jag för bara 4-5 veckor se hade superslimmad kropp. Tacksam för svar!
  • Svar på tråden Vad händer med kroppen nu?
  • Anonym (Ts)

    Puffar lite för att om någon har ett svar!

  • Anonym (Anna)

    För mig gick brösten tillbaka precis som innan. Det enda som inte gick tillbaka precis som innan var magen som fortsatte att puta lite fram till att jag tränade ordentligt igen. Om du lever hälsosamt och tränar kommer du snabbt att få tillbaka formen igen.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Anna) skrev 2014-08-19 10:21:29 följande:

    För mig gick brösten tillbaka precis som innan. Det enda som inte gick tillbaka precis som innan var magen som fortsatte att puta lite fram till att jag tränade ordentligt igen. Om du lever hälsosamt och tränar kommer du snabbt att få tillbaka formen igen.


    Tack för svaret! Okej då hoppas jag att allt ska gå ner sig lite, men får nog lägga om kosten lite bara. Skönt om brösten går tillbaka utan några "defekter" :)
Svar på tråden Vad händer med kroppen nu?