• Anonym (Ts)

    Tittar ni på pappret?

    Ikväll hade jag ett inte så givande samtal med min make om att jag är trött på att tvätta kallingar med "rester" i och hur viktigt det är att TITTA på toapappret när man torkar sig för att försäkra sig om att det är vitt när man är klar.

    Det visade sig att han aldrig tittar på pappret, jag trodde alla gjorde det. Hur ska man annars veta att man är fräsch?

    Tittar ni eller inte? Och drar ni toapappret framåt eller bakåt? Jag tittar och drar bakåt, vill inte få bajsbakterier i musen.

  • Svar på tråden Tittar ni på pappret?
  • Anonym (Ts)

    Kan tillägga att min man i övrigt är väldigt fräsch av sig och absolut inte snuskig... Bortsett från detta.

  • Anonym (tittare)

    Kollar, Absolut! Haha annars har man ju ingen aning Säkert många män

    som ej kollar, gillar kanske fartränder. ? Haha, förstår att du är trött på resterna

    ..haha Sen måste väl det vanligaste sättet att torka sig på, vara som du säger..

  • Anonym (Louise)

    Min man tvättar sina egna kallingar, men tror inte att han brukar ha fartränder i sina... kanske ska ta en peak i hans tvättkorg??

    Jag själv tittar alltid på de sista papperna, annars vet man ju inte om man behöver torka mer.

  • Nightrod

    Tittar man inte vet man ju inte om man är klar.
    Vissa skitar är ju uppenbarligen värre än andra att sätta sig, så att generalisera torkandet med ett snitt torkande vore ju ödestiget för kalsongen

  • carolinheiner

    Kollar alltid! Min syster sambo tyckte ja va konstig.. Å ja mena på annars vet man ju inte om de e rent :/ skämdes faktiskt efter han sagt så :( men nu vet ja jag är inte ensam :)

  • Anonym (Ts)
    carolinheiner skrev 2014-08-20 08:41:58 följande:

    Kollar alltid! Min syster sambo tyckte ja va konstig.. Å ja mena på annars vet man ju inte om de e rent :/ skämdes faktiskt efter han sagt så :( men nu vet ja jag är inte ensam :)


    Exakt min poäng. Hur ska man annars veta? Och de som drar framåt, hu :(
  • Anonym (skitbra)
    Anonym (Ts) skrev 2014-08-20 12:58:58 följande:
    Exakt min poäng. Hur ska man annars veta? Och de som drar framåt, hu :(
    Jag drar framåt och har så gjort i över 30 år, inga problem med det. Jag drar ju inte hela vägen fram utan stoppar såklart när rövområdet är slut . När jag bajsat så torkar jag alltid 2 ggr(minst) och första pappret tenderar ju till att bli extra kladdigt och där är jag extra noga med att inte dra fram pappret för långt. Andra pappret är det inte mycket kladd kvar så då är det lättare att ha koll. Jag har aldrig haft någon infektion av bajsbakterier.

    Målande och trevlig beskrivning va?  
  • viseversa
    Anonym (skitbra) skrev 2014-08-20 13:14:18 följande:
    Jag drar framåt och har så gjort i över 30 år, inga problem med det. Jag drar ju inte hela vägen fram utan stoppar såklart när rövområdet är slut smile2.gif . När jag bajsat så torkar jag alltid 2 ggr(minst) och första pappret tenderar ju till att bli extra kladdigt och där är jag extra noga med att inte dra fram pappret för långt. Andra pappret är det inte mycket kladd kvar så då är det lättare att ha koll. Jag har aldrig haft någon infektion av bajsbakterier.

    Målande och trevlig beskrivning va? smile5.gif  
    Haha du fick mig att skratta i alla fall.
  • Anonym (jodå)

    Jag tittar, och jag torkar mig en extra gång när papperet ser rent ut.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (skitbra) skrev 2014-08-20 13:14:18 följande:

    Jag drar framåt och har så gjort i över 30 år, inga problem med det. Jag drar ju inte hela vägen fram utan stoppar såklart när rövområdet är slut . När jag bajsat så torkar jag alltid 2 ggr(minst) och första pappret tenderar ju till att bli extra kladdigt och där är jag extra noga med att inte dra fram pappret för långt. Andra pappret är det inte mycket kladd kvar så då är det lättare att ha koll. Jag har aldrig haft någon infektion av bajsbakterier.

    Målande och trevlig beskrivning va?  


    Skitbra beskrivning... Ja det är Nödvändigt att torka sig tills det är vitt. Höhö
Svar på tråden Tittar ni på pappret?