• Anonym (killen)

    Singeltjejer, skulle ni ge mig en chans?

    Lite fakta om mig:

    Är i 25-åldern, inga barn
    170 cm lång, normalbyggd
    Nyutexaminerad psykolog
    Är kompis med mitt ex
    Lugn och jordnära
    Nykterist, köttätare
    Kanske en 4a på en 10-poängskala i snygghet enligt mig, men 10a enligt exet
    Har lite medelösterutseende men är 100% svensk
    Romantisk och föredrar mjukt vaniljsex, är snarare undergiven än dominant men gillar jämställdhet
    Feminist

    Fråga gärna saker. Jag upplever att jag inte är så het på singelmarknaden och undrar varför. Har försökt ta med saker som är relevanta varför någon skulle välja bort mig. Skulle ni inte vara intresserade så skriv varför.

  • Svar på tråden Singeltjejer, skulle ni ge mig en chans?
  • Anonym (noa)

    Jag tror nog att det finns väldigt många som skulle gilla dig. Dock skulle du nog inte passa mig om man bara ska gå efter den korta beskrivningen ovan. För mig verkar du sakna lite Pondus och självsäkerhet, något jag finner oattraktivt. Jag är inte intresserad av några "badboys" eller så men den lite blyga, tysta typen ger helt enkelt inga rysningar.

  • Anonym (killen)
    Anonym (noa) skrev 2014-08-20 10:11:27 följande:

    Jag tror nog att det finns väldigt många som skulle gilla dig. Dock skulle du nog inte passa mig om man bara ska gå efter den korta beskrivningen ovan. För mig verkar du sakna lite Pondus och självsäkerhet, något jag finner oattraktivt. Jag är inte intresserad av några "badboys" eller så men den lite blyga, tysta typen ger helt enkelt inga rysningar.


    Jag är inte världens mest självsäkra men tror inte att det märks så mycket. Jag är inte så tyst heller utan snarare ganska pratsam och skämtsam :)
  • Anonym (?)

    Intressant det där med "singelmarknaden" vad är det egentligen ? 

    Jag tror ju inte att man kan träffa sin rätta t ex ute på krogen eller i en icke vardaglig miljö, för hur blir det sen då ? Är ju verkligen ren tur om den personen har lite samma typ av liv.

    Man ska nog träffa sin rätta under de förhållanden man lever. 
    Bekantskapskrets
    Nätet -då kan man beskriva och sortera
    Fiket runt knuten där man bor
    Sjukhuset man jobbar på
    Skolan man går i 
    osv

    Mitt förslag är -ta en gruppresa, typ buss eller flyg 10 dagar. Finns massor av de och där åker mest singlar.

  • Flisan79

    Av din beskrivning ser jag inget som skulle vara något problem.

    Lycka till att hitta henne med stort H. Hon finns där ute

  • Anonym (tjej30)

    Det jag kanske skulle ha problem med är att du är nykterist. Jag gillar att dricka vin och även att festa till det någon gång ibland. Ibland kan nykterister göra att jag känner mig obekväm. Men det beror mycket på hur de hanterar det, någon som bara beställer alkoholfritt  och låter mig få ett glas rött till middagen är inga problem.

    Är du under 25 skulle jag känna mig för gammal, 25 och uppåt ok.

    Om jag fortfarande nätdejtade och du skrev till mig skulle jag svara (om du inte skrev något om sex i profilen, det går bort även om det skulle vara sånt sex jag gillar). Om vi verkade ha något att prata om hade du fått en dejt

    /Tjej, 30, barnfri, blond, normalsnygg, välutbildad, kulturkofta (som dock dejtar någon just nu).

  • Anonym (hmmm)
    Anonym (killen) skrev 2014-08-20 10:02:54 följande:

    Lite fakta om mig:

    Är i 25-åldern, inga barn
    170 cm lång, normalbyggd
    Nyutexaminerad psykolog
    Är kompis med mitt ex
    Lugn och jordnära
    Nykterist, köttätare
    Kanske en 4a på en 10-poängskala i snygghet enligt mig, men 10a enligt exet
    Har lite medelösterutseende men är 100% svensk
    Romantisk och föredrar mjukt vaniljsex, är snarare undergiven än dominant men gillar jämställdhet
    Feminist

    Fråga gärna saker. Jag upplever att jag inte är så het på singelmarknaden och undrar varför. Har försökt ta med saker som är relevanta varför någon skulle välja bort mig. Skulle ni inte vara intresserade så skriv varför.


    Jag skulle ge dig en chans
    'tittar man i backspegeln hos mig över killar jag träffat är den en brokig skala. 
    Jag går inte speciellt mycket på utseende. Jag har träffat killar som inte ser spec bra ut, men som i mina ögon blivit attraktiva pga personligheten.

    du skulle kanske vara liiiite för "mesig" för mig... (fy vad taskigt det lät, men jag menar inget illa) Jag gillar killar med lite pondus, men framförallt killar som får mig att skratta. Humor är den absolut viktigaste egenskapen
  • fluu

    Hade jag varit singel så absolut.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Z)

    Om det där är ditt bästa sätt att sälja in dig på så nej tack. Du är lite för slätstruken och menlös.

  • Anonym (killen)

    Många verkar som att de skulle vara intresserade, det känns bra! :) Men ändå verkar så gott som alla tjejer jag skriver till på nätet inte svara och de som svarar skriver enstavigt och svarar bara på mina frågor och de jag träffar irl verkar bara se mig som en kompis. Har väldigt lätt att få tjejkompisar. Vad tror ni att det beror på? Jag skriver absolut inget om sex. Har försökt i två år nu utan en enda dejt.

    Vet inte om jag är mesig direkt men är väldigt snäll och så :) Lite nördig kanske.

Svar på tråden Singeltjejer, skulle ni ge mig en chans?