• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du testat att...
  • mraj
    Anneli 87 skrev 2014-08-20 18:50:49 följande:

    Absolut! Slipper slösa toapapper och man får det ju inte på sig ändå :)


    Det får du väl? Som tjej alltså. Det rinner ju nedåt, istället för framåt som för mig som man...
  • Anonym (Tjej)
    mraj skrev 2014-08-20 18:57:26 följande:
    Det får du väl? Som tjej alltså. Det rinner ju nedåt, istället för framåt som för mig som man...
    Går ju att sära på benen?
  • trolliz

    Vadå "testat", det är väl någonting man bara gör. Förstår inte heller det äckliga, man är ju trots allt i duschen och duschar av sig till skillnad från toan där man bara gnider runt lite papper ...

  • mraj
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-21 14:50:12 följande:

    Går ju att sära på benen?


    Om det inte skvätter alls ser jag inte varför inte fler kvinnor står upp och kissar överlag. Mäns kuk måste ju tryckas nedåt när man sitter ned och kissar.
  • Anonym (Tjej)
    mraj skrev 2014-08-21 21:58:07 följande:
    Om det inte skvätter alls ser jag inte varför inte fler kvinnor står upp och kissar överlag. Mäns kuk måste ju tryckas nedåt när man sitter ned och kissar.
    För att orka ta av sig byxorna varje gång man går på toa liksom. Man måste ju ha benen ordentligt isär för att kunna göra så om man ska kunna stå upp, det går inte om man har byxor/trosor på sig. Killar kan ju bara dra fram den.

    Sen vet jag inte hur det är för andra tjejer men eftersom jag alltid har suttit ner och därmed inte behövt känna skillnad på när jag behöver kissa eller bajsa så har jag inte 100% koll på vilket av behoven jag känner alla gånger och då är det praktiskt att befinna sig i en position där man kan göra båda.

    Och nej, när jag kissar i duschen så gör jag bara det då jag har 100% koll på att det inte är något annat jag behöver, i så fall sköter jag det innan jag duschar Drömmer
  • Anneli 87
    mraj skrev 2014-08-20 18:57:26 följande:
    Det får du väl? Som tjej alltså. Det rinner ju nedåt, istället för framåt som för mig som man...
    Om man särar på benen får man det oftast inte på sig, men om det mot förmodan kommer på en så har man ju vattnet som sköljer bort det omedelbart.
  • mraj
    Anneli 87 skrev 2014-08-22 21:13:16 följande:

    Om man särar på benen får man det oftast inte på sig, men om det mot förmodan kommer på en så har man ju vattnet som sköljer bort det omedelbart.


    Nu menade jag i toaletten, men visst är det så.
  • Anneli 87
    mraj skrev 2014-08-23 00:27:24 följande:
    Nu menade jag i toaletten, men visst är det så.
    Men nu var det ju en fråga om man kissade i duschen, inte i toaletten?
Svar på tråden Har du testat att...