• Anonym (Sanna)

    om porrsurfande

    Hej är en bi-tjej på 26 och i något år har jag tittat mkt på lesbiska klipp med mkt åldersskillnad. Då tänder jag som mest o då åker leksakerna genast fram:) Jag umgås mkt med min moster som är nästan 30 år äldre än mig, det är inget sexuellt men det är kramigt o tryggt. Vi duschar o bastar ihop, och vi tvålar eller smörjer in varandra o så. Och vi liksom sneglar på varandra i bastun o fnittrar o ger varandra komplimanger men hon har aldrig frågat om hon får kyssa mig eller nåt och det vet jag inte heller om jag vill. Har kommit fram till att dessa porrklippen är som en ventil för mig o när jag tittar så fantiserar jag ofta om hon o mig, men jag trivs med att det bara är fantasier med henne inblandad.

    Först skämdes jag för att detta tände mig så mkt men nu bryr jag mig inte, för det skadar ju ingen.
    Tittar även på andra sorters porr men dessa är de överlägset bästa om jag ska gå igång ordentligt. Killar o tjejer, vilka sorters klipp tittar ni helst på o vet ni varför ni började gilla just dessa?

  • Svar på tråden om porrsurfande
  • Anonym (Sanna)
    Korpen skrev 2014-08-20 20:01:13 följande:

    Men gud vad äckligt med din moster..... herregud!


    Vadå? Jag är bi o hon ser bra ut o så, o det är bara när jag onanerar med den fantasin som det ger mig de skönaste orgasmerna som jag aldrig känt tidigare!
    Det påverkar ingenting mellan henne o mig för hon vet ju inget om det. När vi träffas så ser jag henne nästan mer som en fin vän än som min moster o det har alltid känts så, varför vet jag inte
  • fembarnsfar1967
    Korpen skrev 2014-08-20 20:01:13 följande:

    Men gud vad äckligt med din moster..... herregud!


    Vad vet du om huruvida Sannas moster är äcklig Korpen?
    Är du väldigt religiös?
    Jag tycker att din kommentar är inskränkt och sårande mot Sanna som uppenbarligen är väldigt förtjust i sin moster på ett gulligt och oskyldigt sätt.
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (go sanna) skrev 2014-08-20 20:08:34 följande:

    Fortsätt sanna med porrsurfande lev livet


    Tack! Men vilka sorters porr tänder ni på att se? Och varför? (om ni vet)
  • Hamburgartjuven

    Jag gillar det mesta men favorit just nu är tjejer som får riktiga orgasmer i cam (jo man ser skillnad). Gillar även tjejer som leker analt med varandra och gärna en äldre som dominerar en yngre.

    Förmodligen kommer du att ogilla detta tips men om du gillar det kan det vara din egen hemlis: gå in på xvideos och sök på "prolapse amy holly". Gillar du så sök "prolapse party"

  • Anonym (Sanna)
    fembarnsfar1967 skrev 2014-08-20 20:09:07 följande:
    Vad vet du om huruvida Sannas moster är äcklig Korpen?
    Är du väldigt religiös?
    Jag tycker att din kommentar är inskränkt och sårande mot Sanna som uppenbarligen är väldigt förtjust i sin moster på ett gulligt och oskyldigt sätt.
    Tack för stöttningen! Ja det kändes inskränkt som du skriver. Vi umgås helt normalt så det finns inget äckligt alls. Om hon skulle få reda på detta så kanske hon skulle bli äcklad, det vet jag inte. Men nu vet hon ju inget så då spelar det väl ingen roll? Jag har alltid gillat nakna kroppar o äldre kvinnor än mig. De är finast tycker jag. Det är nåt med livserfarenheten de har, hur de tar i en o så. Hon ser bra ut för sin ålder o när vi är nakna i samband med tex bastubad så tycker jag om det jag ser o då talar jag om det men det är inte så att jag vill ha sex i verkligheten med henne, men det triggar mig mkt mer när jag onanerar av att tänka på henne. Varför vet jag inte men det är nog att hon är så mkt äldre o livserfaren. Vetskapen i bakhuvet om att hon trots allt är min moster gör mig nog också kåtare. Lite skämmigt men vad gör man när man tänder på just en viss sak? 
  • Anonym (go sanna)

    Tänder på milfs och booty och pov.

    Utforska du och dela gärna med dig ?

    Bry dig inte om vad folk skriver här lev på du.

  • Anonym (go sanna)
    Anonym (Sanna) skrev 2014-08-20 20:20:43 följande:

    Tack för stöttningen! Ja det kändes inskränkt som du skriver. Vi umgås helt normalt så det finns inget äckligt alls. Om hon skulle få reda på detta så kanske hon skulle bli äcklad, det vet jag inte. Men nu vet hon ju inget så då spelar det väl ingen roll? Jag har alltid gillat nakna kroppar o äldre kvinnor än mig. De är finast tycker jag. Det är nåt med livserfarenheten de har, hur de tar i en o så. Hon ser bra ut för sin ålder o när vi är nakna i samband med tex bastubad så tycker jag om det jag ser o då talar jag om det men det är inte så att jag vill ha sex i verkligheten med henne, men det triggar mig mkt mer när jag onanerar av att tänka på henne. Varför vet jag inte men det är nog att hon är så mkt äldre o livserfaren. Vetskapen i bakhuvet om att hon trots allt är min moster gör mig nog också kåtare. Lite skämmigt men vad gör man när man tänder på just en viss sak? 


    Det är förbjudet det är därför du går igång på det tror jag.
  • Anonym (Sanna)
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-20 20:17:06 följande:

    Jag gillar det mesta men favorit just nu är tjejer som får riktiga orgasmer i cam (jo man ser skillnad). Gillar även tjejer som leker analt med varandra och gärna en äldre som dominerar en yngre.

    Förmodligen kommer du att ogilla detta tips men om du gillar det kan det vara din egen hemlis: gå in på xvideos och sök på "prolapse amy holly". Gillar du så sök "prolapse party"


    Tack för ditt härliga inlägg! Ska titta på dina tips nån kväll:)
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (go sanna) skrev 2014-08-20 20:21:48 följande:
    Det är förbjudet det är därför du går igång på det tror jag.
    Jag tror också att det är därför, och blir man som kåtast av en viss sak så är väl det viktigast? Det skadar ju ingen. Pov har jag sett stå på skärmen när jag har bläddrat bland klippen men vet inte vad det är.   
  • Hamburgartjuven
    Anonym (Sanna) skrev 2014-08-20 20:26:20 följande:

    Tack för ditt härliga inlägg! Ska titta på dina tips nån kväll:)


    Och såklart klippet "Chastity learns how to prolapse" som är en petite tjej som lär sig av en häftig brud på 45+... Men som sagt detta är något speciellt som verkligen inte alla gillar!
  • HasseA
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-20 20:46:35 följande:
    Och såklart klippet "Chastity learns how to prolapse" som är en petite tjej som lär sig av en häftig brud på 45+... Men som sagt detta är något speciellt som verkligen inte alla gillar!
    Men, alltså, varför tipsar du henne om sånt? Sannolikheten att hon gillar att se när ändtarmen vänds ut och in utanför kroppen lär väl vara rätt liten - allra helst när hon väl inte sagt det minsta om att hon gillar liknande saker?
Svar på tråden om porrsurfande