• Anonym (Undrar)

    Tjej - skulle du vilja se vilka porrsidor din kille varit inne på internet?

    Som rubriken lyder.

    Skulle du vilja se vilken/vilja porrsidor din kille besökt? Har du sett det någon gång? Hittat nått som du tycker är konstigt? Bögporr exempelvis?

    Eller vill du helst inte veta?

  • Svar på tråden Tjej - skulle du vilja se vilka porrsidor din kille varit inne på internet?
  • panicorion

    Jag tycker inte riktigt att det är något jag har att göra med, likväl som

    Att han inte har att göra med vilken porr jag ser på. Vad som sker i fantasierna är privat och personligt. Jag ser inte att porren påverkar vårt sexliv och därför bryr jag mig inte. Där emot är det alltid uppskattat med lite inspiration från porren så man kan testa lite nya trevligheter.

    Det är ju inte alltid så att det man ser i film är det man vill uppleva så då spelar det ju ingen roll vad man ser enligt mig

  • mx3

    Aldrig ens funderat över att snoka i min mans historik.  Han får se vad han vill utan att redovisa det för mej.

  • Anonym (Aldrig!)

    Jag vill inte hitta någon porrhistorik i datorn alls. Nog förstår jag att han porrsurfar ibland, men han har i alla fall hyfs nog att städa efter sig. För jag vill verkligen inte veta, och det vet han om.

  • kivirush

    Jag vet vilka sidor han är inne på. Det är samma som jag då han tipsar mig och vi kollar även tillsammans.


    ty dessa ord är trovärdiga och sanna.
  • Smecker
    Edina skrev 2014-08-21 14:47:02 följande:

    Nä, vad skulle jag göra med den informationen?


    Hota med att visa för hans mamma om han glömmer att fälla ner toasitsen en endaste gång till?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Utflykt i verkligheten

    Dejtar en kille. Det händer att vi skickar länkar till varandra. Oftast på sådant som vi är sugna på att testa, men också på sådant som vi enbart tycker är upphetsande.

    Däremot så vore det roligt, av ren nyfikenhet, att kika på vad han ser på när han är "privat", och vad han kom till. Men som sagt, det är bara av ren nyfikenhet. Kul om man kunde överraska genom att kanske återskapa ett favorit-scenario...

  • Smecker

    Vilja se? Hon behöver bara fråga. Vilket hon gör ibland.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (K)

    Jag vet inte.

    Jag skulle kanske vilja, just för att se vad det är med porr som är så jävla mycket bättre än faktiskt sex.

    Men det skulle knappast få mig att må bättre, så nej...

  • Smecker
    Anonym (K) skrev 2014-08-21 16:50:24 följande:

    Jag vet inte.

    Jag skulle kanske vilja, just för att se vad det är med porr som är så jävla mycket bättre än faktiskt sex.

    Men det skulle knappast få mig att må bättre, så nej...


    Varför tror du att något med porr är bättre än faktiskt sex?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (K)
    Smecker skrev 2014-08-21 16:58:59 följande:
    Varför tror du att något med porr är bättre än faktiskt sex?
    För att vi har sex ungefär 1 gång i veckan, och runkar gör han ungefär 3. Jag försöker förföra och vara sexig och hoppa på honom spontant och det ena med det tredje. Och han säger nej. 
    Så något fel är det ju.

    Helt ärligt har jag Nästan slutat bry mig - jag orkar inte med att bli nekad hela tiden, han kan få ha sin porr om han vill. Jag fattar bara inte vad han ska med MIG till då...

    Jaja. 
  • Anonym (Jess)

    Han kollar nästan aldrig på porr men visst skulle jag vilja se den, tror det är mest amatör och väldigt vanilj. Frågan är om han skulle vilja se det jag kollar på... Tror inte det, han tycker det är för pervo.

  • Anonym (*)

    Jag har sett vad min kille kollar på och jag ångrar verkligen att jag gjorde det.. Vi har dock gemensam dator och han får ju kolla porr så det är ju rätt oundvikligt att jag snubblar över det ibland... Vill inte be honom rensa eftersom det "bara är porr" och jag skulle känna mig rätt fånig... 

  • Anonym
    Smecker skrev 2014-08-21 15:48:22 följande:
    Hota med att visa för hans mamma om han glömmer att fälla ner toasitsen en endaste gång till?
    hehe, hoppas han inte kör med samma utpressning mot mig. :-P Porren jag tittar på är verkligen inte till för någon som är anti-porr....vilken min morsa är väldigt mycket. haha
Svar på tråden Tjej - skulle du vilja se vilka porrsidor din kille varit inne på internet?