• Awake

    Livscoach

    Hejsan!
    Jag håller på att starta upp en verksamhet som livscoach. Målet är att hjälpa privatpersoner att förverkliga sina drömmar eller bara komma på vad de vill ägna sina liv åt. :)

    Försöker komma fram till vilken målgrupp jag vill ha och är nyfiken på vad ni på FL har för drömmar och utmaningar ni skulle vilja ha hjälp med. 

    Om det verkar intressant kan jag också "provköra" mitt upplägg, dvs coacha den det gäller, kostnadsfritt under en begränsad period.

    Hoppas på många svar. :) 

  • Svar på tråden Livscoach
  • Kereza

    Det enda jag kommer på är att det vore kul med någon som kunde hjälpa mej hitta på ett bra sätt att slippa vara "ekorrhjulare", dvs jag vill inte vara någons "anställda" längre.

    Jag är rätt övertygad om att jag inte har några styrkor jag kan göra till min försörjning, utan ser mej mest som någon som kommer slösa hela sitt liv på att vara löneslav - jag Hatar den tanken, men jag hittar ingen som är kapabel att luska ut vad jag skulle kunna göra.

    Det sorgliga med det är att när jag väl Vet något så är jag ostoppbar - det är just bara att jag inte har EN enda aning :/ 
    Så det tror jag vore en bra grej att kunna hjälpa folk med :) 

  • Awake

    Kereza - Om du vill kan jag inboxa några frågor som kanske kan vara till din hjälp? :)

  • Kereza
    Awake skrev 2014-08-21 15:36:06 följande:

    Kereza - Om du vill kan jag inboxa några frågor som kanske kan vara till din hjälp? :)


    Pja, varför inte - det kan ju inte skada, men jag vet inte om jag är direkt hjälpsam idag, för jag sitter på jobbet, och då är jag oftast lite butter ;) 

    Men kör på! Funkar det så är det ju bara bra! 
  • Awake

    MxMeNow - Jag har jur kand examen. Jag har arbetat med allt från butiksbiträde till ombud i domstol. Jag har en aktiv juristfirma idag. Men framförallt har jag en enorm livserfarenhet p g a saker som hänt i mitt liv. Jag har coachat personer i mitt yrke som jurist. Mina erfarenheter har fått mig att vilja byta inriktning och jag har nu en certifierad coach med mig som följer varje steg jag tar. ;) Under upplärning med andra ord. :)

    Lät ganska hårt och opoetiskt detta och det är mjukare inriktning jag siktar på framledes. :)

    Kereza - Jag inboxar frågor till under morgondagen. Svara på dem när du har tid och lust. :)

Svar på tråden Livscoach