• Anonym (Nära)

    Folk som står väldigt nära

    Idag när jag väntade på bussen så kom det fram en väldigt snygg tjej och ställde sig väldigt nära mig. Jag är lite äldre, i fyrtioårsåldern, och hon var lite yngre, drygt tjugo kanske. Lång och blond och väldigt snygg. Och snygga tjejer brukar ragga på mig, även yngre. Det var väldigt mycket folk, kanske fyrtio pers. Men hon gick förbi mig först, ställde sig nåt steg bredvid. Vände sig om och tittade. Och sen när folket började röra sig mot bussen ställde hon sig väldigt väldigt nära  mig. I mitt personal space. Alltså, så nära att våra kroppar nuddade varandra.

    Jag stod tätt bakom henne, kunde känna doften av hennes hår. När folkmassan rörde sig så rörde vi oss också. Hon framför, jag bakom. Våra kroppar nuddade varandra. Och nu hade jag blivit intresserad på riktigt. Jag hade helt enkelt fått ett riktigt praktstånd. Och jag nuddade hennes rumpa med det, och hon tryckte sig lätt bakåt. Innan hon försvann in i folkvimlet i bussen. Det fanns ingen chans att ställa sig eller sätta sig i närheten av henne, och hon steg inte av på samma hållplats.

    Ni kanske tror att jag har fantiserat fram detta, men det hände verkligen. Och det har hänt fler gånger. Min fråga lyder: Är detta en sorts flirt? Och hur ska man tolka dylika händelser? Brukar sånt här hända fler, eller är det bara jag? Betyder det nånting, eller ska man bara tacka och ta emot? Är det läge att gå fram och ge henne mitt nummer, eller vad är det fråga om? Jag blir bara inte klok på såna här händelser, och jag har ingen aning om hur man ska tolka det...

  • Svar på tråden Folk som står väldigt nära
  • Anonym (Nära)

    Jag tycker den här tråden förtjänar lite mer uppmärksamhet. Är det inte nån som har nåt intressant att säga?

  • Anonym (Så klart)

    Rent generellt kan jag säga att unga tjejer älskar när gubbar trycker kuken mot dom. Det var antagligen därför hon försvann längre in i bussen.

    I övrigt birde du ta körkort.

  • Anonym (Nära)
    Anonym (Så klart) skrev 2014-08-23 17:02:39 följande:

    Rent generellt kan jag säga att unga tjejer älskar när gubbar trycker kuken mot dom. Det var antagligen därför hon försvann längre in i bussen.


    Ja, vad vet jag? Jag hade inte reagerat på det om det inte varit så att hon valde att ställa sig väldigt nära mig. Du märker om någon är inne i din privata personliga sfär. Och hon valde att gå in den....


  • Anonym (johan)
    Anonym (Så klart) skrev 2014-08-23 17:02:39 följande:

    Rent generellt kan jag säga att unga tjejer älskar när gubbar trycker kuken mot dom. Det var antagligen därför hon försvann längre in i bussen.

    I övrigt birde du ta körkort.


    En klassisk kommentar...
    Som om det var det han pratade om.
    Lika tråkig som väntad attityd.
  • Anonym (Idiot)
    Anonym (Nära) skrev 2014-08-23 17:07:20 följande:
    Ja, vad vet jag? Jag hade inte reagerat på det om det inte varit så att hon valde att ställa sig väldigt nära mig. Du märker om någon är inne i din privata personliga sfär. Och hon valde att gå in den....


    Och du valde därför att trycka kuken nit henne, och då valde hon att gå iväg.
  • Anonym (Nära)
    Anonym (johan) skrev 2014-08-23 17:13:09 följande:
    En klassisk kommentar...
    Som om det var det han pratade om.
    Lika tråkig som väntad attityd.
    Äh, skit i det. Har ni nåt bra, så fram med det. Jag är ju intresserad av att höra vad andra tycker om det här, och om det är nånting som händer folk. Jag tyckte bara det var lite kul, det är ju sånt som förhöjer ens vardag, liksom....


  • Anonym (Nära)
    Anonym (Idiot) skrev 2014-08-23 17:15:40 följande:
    Och du valde därför att trycka kuken nit henne, och då valde hon att gå iväg.
    Hon stod väldigt nära mig. Hon stod rakt framför mig. Och ja, jag nuddade hennes rumpa med min kropp redan innan jag fick ståkuk. Vi rörde vid varandra med våra kroppar en hel del. Hon ställde sig istort sett rakt i min famn, fast med ryggen mot mig.


  • Anonym (johan)
    Anonym (Nära) skrev 2014-08-21 22:20:08 följande:

    Idag när jag väntade på bussen så kom det fram en väldigt snygg tjej och ställde sig väldigt nära mig. Jag är lite äldre, i fyrtioårsåldern, och hon var lite yngre, drygt tjugo kanske. Lång och blond och väldigt snygg. Och snygga tjejer brukar ragga på mig, även yngre. Det var väldigt mycket folk, kanske fyrtio pers. Men hon gick förbi mig först, ställde sig nåt steg bredvid. Vände sig om och tittade. Och sen när folket började röra sig mot bussen ställde hon sig väldigt väldigt nära  mig. I mitt personal space. Alltså, så nära att våra kroppar nuddade varandra.

    Jag stod tätt bakom henne, kunde känna doften av hennes hår. När folkmassan rörde sig så rörde vi oss också. Hon framför, jag bakom. Våra kroppar nuddade varandra. Och nu hade jag blivit intresserad på riktigt. Jag hade helt enkelt fått ett riktigt praktstånd. Och jag nuddade hennes rumpa med det, och hon tryckte sig lätt bakåt. Innan hon försvann in i folkvimlet i bussen. Det fanns ingen chans att ställa sig eller sätta sig i närheten av henne, och hon steg inte av på samma hållplats.

    Ni kanske tror att jag har fantiserat fram detta, men det hände verkligen. Och det har hänt fler gånger. Min fråga lyder: Är detta en sorts flirt? Och hur ska man tolka dylika händelser? Brukar sånt här hända fler, eller är det bara jag? Betyder det nånting, eller ska man bara tacka och ta emot? Är det läge att gå fram och ge henne mitt nummer, eller vad är det fråga om? Jag blir bara inte klok på såna här händelser, och jag har ingen aning om hur man ska tolka det...


    Nej detta tror jag inte är någon fantasi från din sida. Det har hänt mig ca 4-5 gånger genom åren, och de vill garanterat flörta, testa lite..retas, egga..
    Eftersom dom har varit i 20 års åldern så har de inte attraherat mig, men det är alltid smickrande och lite sött. När jag har avlägsnat mig så har jag varje gång sett i deras ögon och kroppsspråk att de hade velat att jag skulle agera på det hela genom att flörta tillbaka. Men sex, (man märker tydligt när man hade fått sex om man hade velat) utan själsligt djup ger ingenting mer än tillfällig fysisk tillfredsställelse, och då får det vara för min del. 
  • Anonym (johan)
    Anonym (Idiot) skrev 2014-08-23 17:15:40 följande:
    Och du valde därför att trycka kuken nit henne, och då valde hon att gå iväg.
    Kanske lockade det att gå nära spisen, och sedan brände hon sig på plattan.
    Hon prövade nog sina vingar för att se vart de skulle ta henne i dessa unga år.
Svar på tråden Folk som står väldigt nära