Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

    Han somnade när han smekte mig :( Ledsen och arg

    Men alltså, där ligger jag och har det superskönt, det var inte långt kvar tills jag hade kommit och sedan blir det bara stopp. Lite irriterad får man allt bli då, det är ju inte meningen att jag bara ska ställa upp och göra det skönt för honom, vilket är överrepresenterat i vårt sexliv.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2014-08-22 10:41:19 följande:

    Fast om du nu "ställer upp" och gör det skönt för honom så får du skylla dig lite själv som inte kråver ömsesidig sex relation och har inget med att han somnade. Visst det kan vara plågsamt men å andra sidan så får du väl fixa resten själv? Är kroppen tvär slut så är den och det är inget att göra åt.


    Jo men det var droppen igår, nu har jag tänkt om och kommer inte vara lika angelägen på att ta initiativ till sex, runka av, suga av honom i fortsättningen.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2014-08-22 11:49:24 följande:
    Då var vi där igen...hämnd...
    Men vad ska jag göra då? Ska jag bara låta det gå förbi och sedan om det händer igen , även den gången låta det gå förbi?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2014-08-22 12:12:19 följande:

    Jag måste bara fråga hur gammal du är? Jisses han va trött och somnade vad är grejen, ska han behöva gå ner på knä och be om ursäkt för något han inte kan styra över? Först säger du att det är första gången på 4 år det händer och sen blandar du in att sexet alltid handlar om honom. Att du har sugit av och runakt honom så fort han vinkat eller när du har viljat är ju för att DU har sett till att det blivit så han lär ju knappast ha krävt eller tvingat dig? Och skulle det ha gott till så och du fortfarande är kvar så är deg fortfarande på ditt egna ansvar och ditt egna beslut.


    Jag är 23 vad nu det har med saken att göra. Han är 31.

    Hur kan du bara vara "Anonym" utan att ha skrivit någon signatur??

    Nej såklart att han inte har tvingat mig, men han kommer ofta med hintar om att han vill att jag ska suga av honom, det kan han säga ganska ofta. Men om jag går till mig själv så skulle jag aldrig kunna somna när jag suger av honom, och tro mig, jag har varit grymt trött ibland.
  • Anonym (Tjej)
    Grynet2010 skrev 2014-08-22 12:40:07 följande:

    Och om det nu skulle hända dig själv i framtiden skulle du då vilja att din partner skulle hämnas och sura, kasta ut dig från rummet m.m? Hur länge skulle då stanna kvar hos någon som vill straffa dig pga din trötthet?


    Jag kastade inte ut honom från rummet, jag gick ut till soffan ett tag, sedan gick jag in och la mig hos honom. Han sov så gott då.
  • Anonym (Tjej)
    mrfritte skrev 2014-08-22 12:28:00 följande:
    Så hur ställer du dig till min reflektion ovan?
    Att jag ska sluta suga av/runka honom om jag inte känner för det, men då blir det ganska sällan eftersom vi båda är trötta på kvällen. Men trots tröttheten vill man ju ändå ställa upp ibland, vi lever ju i ett förhållande och då hör ju sex till. Tyvärr är det ju på kvällen vi har tid att ha sex, när man är som tröttast!
  • Anonym (Tjej)
    mrfritte skrev 2014-08-22 12:54:28 följande:
    Tänkte mer på att försöka ha en positiv och glad inställning till människorna närmast i ditt liv...Istället för konsekvens- och hämndtankar...
    Det var väl inget hämndsnack i det inlägget?
    Eftersom det är mitt eget fel att det blev så här så ska jag inte göra något mot min vilja i fortsättningen, därför ska jag endast behaga honom när jag känner för det.

    Det var ju precis de åsikterna några ovanför skrev. De undrade varför jag ställt upp om jag inte ville? Så nu gör jag slag i saken och ändrar på det, då kan jag inte heller bli sur på honom om han skulle somna igen!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2014-08-22 13:06:37 följande:

    Fast det spelar ingen roll du har ingen rätt att bli sur över att han somnade överhuvudtaget det händer ALLA någon gång i livet.


    Mig har det då aldrig hänt....än
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2014-08-22 13:12:09 följande:

    Precis inte än. Det hade aldrig hänt mig heller sen fick jag barn nr 3 och va totalt slutkörd och somnade för första gången. Min man har somnat ett antal gånger när han pullat mig men inte fan idiot förklarar jag han för det.


    Har jag idiotförklarat honom? Har jag inte rätt att känna mig ledsen och besviken? Om jag inte har det ska jag försöka trycka undan de känslorna.
  • Anonym (Tjej)
    Lillis 1977 skrev 2014-08-22 17:24:17 följande:

    Har inte läst hela tråden och alla svar du fått men jag tycker inte det var så farligt att han somnade. Hade han däremot somnat om du sugit av hon t ex så tycker jag det borde ha känts mer snopet.Cool


    Ja vi får se vad som händer ikväll när vi ska sova, om han är sugen, eller om han skäms lite för igår så han inte vågar ta något initiativ.
  • Anonym (Tjej)

    Vi har faktiskt inte nämnt händelsen överhuvudtaget. När han kom hem från jobbet igår så var det mesta som vanligt. Igår tog varken han eller jag något initiativ till sex, kanske för att vi var för trötta.

    Imorse där emot, fick jag min orgasm, och han somnade inte :)

  • Anonym (Tjej)
    Lussekatta skrev 2014-08-23 14:12:32 följande:

    Det betyder inte att han inte tycker om dig..nästa gång tillåt dig att somna ;)


    Ja om jag skulle råka somna behöver jag ju inte ha dåligt samvete i alla fall, det händer även den bästa :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2014-08-23 21:44:26 följande:
    Nämnde du det, när ni vaknade eller var det iskall tystnad? 
    Det verkar som om han är en slöfock
    Det var iskall tystnad, tänkte att han skulle få ta upp det, men det gjorde han ju inte. Händer det en gång till, kommer jag ta upp det.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (CS) skrev 2014-08-24 18:56:49 följande:
    Ja och du tror han är tankeläsare som kan läsa i ditt huvud att du vart ledsen och arg då det hände?

    Han skäms säkert, är det något du tycker är tokigt så ta upp det själv. Du kan inte använda det typ 6 månader senare mot honom, för då är det preskriberat... 
    Om det händer snart igen så kommer jag såklart säga att jag blev ledsen.
Svar på tråden Han somnade när han smekte mig :( Ledsen och arg