• wadduuup

    mens utan blödning? gravid? hjälp!!

    Hej! Jag är en tjej på snart 17 år som går andra året på gymnasiet(vård&omsorg). Jag har en pojkvän sen 2 år tillbaka.
    Nu är det såhär att jag har kopparspiral och har haft den ganska länge nu, aldrig varit något problem med den.

    Och jag har fått alla "mens symptom". Haft mensvärk i flera dagar, otrooligt sötsug osv. Aldrig hänt dock att jag varit så sötsugen att jag tjatade på mamma att vi skulle fara på coop och köpa en halv kg-godispåse för att jag var så förbannat sugen. Brukar aldrig be min mamma om sånt heller, men nu var det mer som panik hahah. Som sagt, ALDRIG HÄNT!
    Men blödningen kommer aldrig?? Fick en ynka liten brunfläck på bindan igår men inget mer.

    Och jag har även läst att det är många som blivit gravid med kopparspiral eftersom inget preventivmedel är ju 100% säkert heller.

    Ungdomsmottagningen är stängd på helgen så måste vänta till måndag med att göra ett graviditetstest, och har inga pengar just nu heller förrän jag får min lön så kan inte gå till apoteket heller.
    Så därför vore jag tacksam om ni kunde berätta om ni har varit med om liknande eller om de låter som att jag kan vara gravid?
    Jättetacksam för svar!!! /orolig tjej.

  • Svar på tråden mens utan blödning? gravid? hjälp!!
Svar på tråden mens utan blödning? gravid? hjälp!!