• Anonym (Mysa)

    Jag vill gärna bli hög.

    Jag är psykiskt sjuk..eller cp om ni nu vill kalla det så. Jag får benzo tabletter (oxascand) men de hjälper ej. Jag ligger hemma nu i min lägenhet och undrar varför jag inte fick starkare piller. Känner du till någon stark medicin som man kan behandla sin panik med? Skulle vara mysigt att bli hög. Så vilka tabletter ska man ta för att bli hög? Vill bli hög så jag slipper må dåligt. Att bli hög funkar då. Ni som inte är psykiskt sjuka med grova depressioner vet inte hur det är. Man behöver bli hög.

    Håll er till ämnet: vilka tabletter för att behandla psykiskt sjuka blir man hög av?

  • Svar på tråden Jag vill gärna bli hög.
  • Anonym (11)
    Anonym (Mysa) skrev 2014-08-22 16:24:27 följande:
    Jag är psykiskt sjuk..eller cp om ni nu vill kalla det så. Jag får benzo tabletter (oxascand) men de hjälper ej. Jag ligger hemma nu i min lägenhet och undrar varför jag inte fick starkare piller. Känner du till någon stark medicin som man kan behandla sin panik med? Skulle vara mysigt att bli hög. Så vilka tabletter ska man ta för att bli hög? Vill bli hög så jag slipper må dåligt. Att bli hög funkar då. Ni som inte är psykiskt sjuka med grova depressioner vet inte hur det är. Man behöver bli hög. Håll er till ämnet: vilka tabletter för att behandla psykiskt sjuka blir man hög av?
    Du kommer inte att få så starka saker utskrivet. Mot ångest ja skulle tipsa om att du köper en olaglig drog... Om jag nu ska tipsa. eller alkohol..
  • Anonym (z-analoger)

    Jag skulle starkt rekommendera z-analoger. Man får en svag känsla av narkosmedel, blir lugn, slö och sen somnar man. Vill man ha extra snabb effekt så rekommenderar jag att ta dem krossade med lite vatten analt. Effekten kommer då på 30 sekunder. 

    Säg att du har svårt att somna till läkaren så kanske du har tur. 

  • Anonym (Mysa)
    Anonym (z-analoger) skrev 2014-08-22 17:37:00 följande:

    Jag skulle starkt rekommendera z-analoger. Man får en svag känsla av narkosmedel, blir lugn, slö och sen somnar man. Vill man ha extra snabb effekt så rekommenderar jag att ta dem krossade med lite vatten analt. Effekten kommer då på 30 sekunder. 

    Säg att du har svårt att somna till läkaren så kanske du har tur. 


    Blandade med vatten o in analt? Hur tänker du nu? Hur får du in blöta tabletter blandade i vatten i röven?
  • Anonym (11)
    Anonym (Mysa) skrev 2014-08-22 18:08:08 följande:
    Blandade med vatten o in analt? Hur tänker du nu? Hur får du in blöta tabletter blandade i vatten i röven?
    lägg ner knarkandet. Ta tag i problemen. Knark leder till mer ångest.
  • Anonym (z-analoger)
    Anonym (Mysa) skrev 2014-08-22 18:08:08 följande:

    Blandade med vatten o in analt? Hur tänker du nu? Hur får du in blöta tabletter blandade i vatten i röven?


    Med en spruta så klart.
Svar på tråden Jag vill gärna bli hög.