• Anonym (Sårad,arg, besviken)

    Jag såg honom knulla tjejen som mobbat mig och hatar mig framför mina ögon!

    Killen jag har varit med i tre hela år , killen jag älskar och är redo att dö för , killen jag har offrat mycket för och är gift med ! Killen jag längtar att sluta jobbet för att springa hem och kyssa honom har haft sex med min fiende , tjejen jag har hatat alla dem åren för hon mobbade mig som barn, tjejen som är tjock , ful och smutsig bokstavligt! Och han vet att jag hatar henne han vet att hon har mobbat mig för flera år sen och att hon bitchen har spridit ut jävligt med rykte om mig .

    Jag kommer hem tidigt och tror han är på jobbet , hör att någon stönar och öppnar dörren till rummet , ser att hon rider honom . Det är som att se en delfin rider en nyckelpiga .

    Hon går upp och han skriker förlåt förlåt förlåt det är det ända han säger ... Jag går ut till vardagsrummet helt fulladdad väntar på att hon ska ta på sig , hon kommer ut från rummet och hon vill ut hemifrån så klart men jag springer fram drar henne från håret och börjar slå ,boxa och sparka henne mitt hårdaste . Min så kallad man springer ut från rummet och drar bort henne sen skriker han att hon ska ut , bitchen spottar på min nya matta och går ut .
    Jag är så klart fortfarande fulladdad och känner att jag brinner inombords för första gången då jag går fram och ger honom en örfil som till och med grannarna hörde gissar jag på sen går jag ut hemfrån.

    Mår jätte dåligt , är chockad och väldigt sårad , gråter hela tiden och kan inte förstå att han som alltid har varit gullig mot mig, aldrig kollat på en ända tjej gör så mot mig?
    Är hos en kompis , stängt av min mobil , han har kommit hitt idag men min kompis sa att jag inte hade varit hos henne alls. Vet inte vad jag ska göra.

  • Svar på tråden Jag såg honom knulla tjejen som mobbat mig och hatar mig framför mina ögon!
  • Anonym (???)

    Hon är tjock ful och äcklig? Men ÄNDÅ valde han bort dig ert förhållande ert liv för att ligga med henne?

  • Anonym (Sårad,arg, besviken)
    Anonym (???) skrev 2014-08-22 21:21:01 följande:

    Hon är tjock ful och äcklig? Men ÄNDÅ valde han bort dig ert förhållande ert liv för att ligga med henne?


    Precis det är det som gör mig galen !!!!!

    Jag önskade hon var snygg eller omtänksam då hade jag på nått sätt försökt förstå men tjock ful smutsig och en elak elak elak tjej! Hur och varför jag förstår bara inte
  • Loannie

    Vet hur det känns att hata mobbare. Måste kännas hemskt när den man älskar gör sådär. Du kan PM'a mig om du vill prata av dig

  • Anonym (Hon)

    Vilka grisar!! Speciellt din man då. Det ända du kan göra nu är ju att skilja dig och gå vidare. Han går det ju inte att lita på, aldrig mer liksom. Glöm henne dock, hon hatar väl dig och kanske gjorde detta endast för att jävlas. Vem vet, dom kanske hållt på länge bakom ryggen på dig.

    Måste dock fråga, vad har du någonsin gjort mot henne? Var ärlig nu, för man hatar ju inte folk så passionerat helt utan orsak.

  • Anonym (Sårad,arg, besviken)
    Anonym (Hon) skrev 2014-08-22 22:39:36 följande:

    Vilka grisar!! Speciellt din man då. Det ända du kan göra nu är ju att skilja dig och gå vidare. Han går det ju inte att lita på, aldrig mer liksom. Glöm henne dock, hon hatar väl dig och kanske gjorde detta endast för att jävlas. Vem vet, dom kanske hållt på länge bakom ryggen på dig.

    Måste dock fråga, vad har du någonsin gjort mot henne? Var ärlig nu, för man hatar ju inte folk så passionerat helt utan orsak.


    Jag lovar och svär inte ett skit !

    Mina föräldrar var vänner med hennes föräldrar när vi var tio , hennes mamma brukar alltid säga till henne "kolla på **** så smal hon är banta lite du blir tjock för varje dag" och då brukar min mamma bli små sur , och varje gång bitchen hörde det hatade/mobbade hon mig mer till sist fick min mamma reda på det så hon skällde ut dem och avbröt kontakten .
  • Anonym (Sårad,arg, besviken)
    Loannie skrev 2014-08-22 21:28:21 följande:

    Vet hur det känns att hata mobbare. Måste kännas hemskt när den man älskar gör sådär. Du kan PM'a mig om du vill prata av dig


    Tack det uppskattar jag.
  • Unaangelita

    Fy fan vad hemskt! Vem det är han var otrogen med spelar mindre roll kan jag tycka. Kanske är mer osmakligt att va med någon som han vet att du ogillar ioförsig.  Kan inte ens föreställa mig smärtan du måste känna. Hemma hos er i eran gemensamma säng, DET tycker jag är det värsta man kan göra.


    Hoppas verkligen du får styrka att ta dig ur detta förhållande {#emotions_dlg.flower}

  • Anonym (annan mobbad)

    Jag hade inte varit helt oförstående till om du hade hällt nåt äckligt över dem, typ en hink kompost. En örfil är klart över gränsen egentligen men jag kan fatta var den kom ifrån, så att säga.

    Jag hoppas du kan bo hos kompisen och slippa ha med idioten att göra så mycket så möjligt på väg mot er separation. För om han på allvar hellre ligger med en elak och ful mobbare än dig så förtjänar de väl varandra, eller hur?

  • Anonym (hmm)

    Otroheten i sig är vedervärdig nog, och som salt i såren med din värsta fiende...

    Vilket svin till make! Har allt verkat bra mellan er fram tills nu?

    *styrkekram*Hjärta

Svar på tråden Jag såg honom knulla tjejen som mobbat mig och hatar mig framför mina ögon!