• Anonym (Anonym)

    Tjejer gillar ni när någon leker med leksaker på er

    Tjejer gillar ni när exvis en kille leker med en rabbit på er?

  • Svar på tråden Tjejer gillar ni när någon leker med leksaker på er
  • Anonym (Greta)

    Ja. Underbart när min partner tog fram min g-punktsstav, lade mej på mage och smekte mej. Jag visste att staven skulle komma men inte när. Trevligt också att kunna bli slickad och penetrerad samtidigt.

    Det får vara lite mjukt och försiktigt för det kan göra ont med en hård stav om dem kommer för djupt i fel vinkel, så mjukare än med kuk tycker jag.

  • Anonym (Anonym)

    Jag skall sätta fast min kvinna i sängen och massakrera in henne med olja och leka med dildo i henne innan jag kommers. I henne hoppas hon kommersiella det och njuta

  • Anonym (Greta)

    ]Anonym (Anonym) skrev 2014-08-23 19:01:19 följande:Jag skall sätta fast min kvinna i sängen och massakrera in henne med olja och leka med dildo i henne innan jag kommers. I henne hoppas hon kommersiella det och njuta[/quote]

    "Massakrera in henne med olja"... haha jag antar att det är din mobil som har såna tendenser och inte du..

  • Anonym (D)

    Hoppas din partner stoppar in en stav i röven på dig och leker runt där lite i anushålet.

  • Anonym (Anonym)

    Hahaha ja det skulle stå massera inte massakrera

  • Anders 386

    Jag leker ofta med dildo tillsammans med min fru. Det är så svårt att slicka henne samtidigt när jag har kuken inne. Tror iaf att hon gillar det, men slicket är nog viktigare än dildon..  Skrattande

Svar på tråden Tjejer gillar ni när någon leker med leksaker på er