• Anonym (Man 30+)

    Runka eller bli avrunkad?

    Vad tycker ni är skönast. Att göra det själv eller att andra gör det åt er? Svara gärna om du är tjej eller kille.

  • Svar på tråden Runka eller bli avrunkad?
  • NyttNamn

    Jag är tjej, tycker det är skönare att onanera själv än om min partner ska göra det åt mig..  Men oftast tillsammans så blir det ju så mkt annat också, så jag har ju hellre sällskap än är ensam.. 

    Mannen tycker det är skönare när jag runkar av honom än om han gör det själv.. 


    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Man 30+)
    NyttNamn skrev 2014-08-23 22:15:25 följande:

    Jag är tjej, tycker det är skönare att onanera själv än om min partner ska göra det åt mig..  Men oftast tillsammans så blir det ju så mkt annat också, så jag har ju hellre sällskap än är ensam.. 

    Mannen tycker det är skönare när jag runkar av honom än om han gör det själv.. 


    Jag håller med honom:)
  • Anonym (Kille)

    Hellre avrunkad. Bara därför jag själv inte styr över när jag kommer som jag gör när jag runkar själv. :)

  • Chr1s

    Bli avrunka av en tjej. Blir extremt upphetsad när nån drar upp o ner med den.

  • Anonym (Pelle)

    Runka=värdelöst

    Avrunkad=underbart

    För mig är det en nödlösning att runka och jag gör det enbart för att lätta på trycket. Jag ser inget nöje i det.

    Att bli avrunkad av frun är däremot fantastiskt skönt varje gång. Det är lika underbart idag som när hon började göra det för 30 år sedan.

  • Anonym (...)

    Jag onanerar hellre själv då jag sällan kommer med hjälp av någon annan. Jag behöver så mycket olika hastighetsökningar och sänkningar och olika lätt och hårt tryck på klitoris. Detta är det bara jag själv som känner och tycker det bara känns osexigt och stelt att hela tiden behöva instruera.

    SNABBARE! TRYCK HÅRDARE! VÄNTA! GNUGGA SOM FAN NU! LÖSARE! SNABBARE! SNART! FORTSÄTT! STOPP!

    Haha.. Kan inte slappna av och därför kommer jag inte.

  • Sgtwolf

    Hellre avsugen.... Runka kan jag göra själv.

    Men visst är det skönt med en kvinnohand runt staken.

    Då förväntar jag nått mer än så, smek och drag med en hand är uppvärmningen för nått "riktigt".

    Men är det runken så är grejen så gör jag det hellre själv.

  • Underhill

    Man: Att någon annan gör det förutsatt att det görs med inlevelse/engagemeng :)


    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Runka eller bli avrunkad?