• Anonym (frustrerad)

    usch vad det var svårt att få till ett syskon :(

    Vi har försökt sedan februari. Träffat alla fertila dagar . Jag har tom varit på gynundersökning denna månad för jag trodde jag fått pcos på grund av spottings som börjat dyka upp innan mens.
    Men dom sa att allt såg bra ut o att äl skulle inträffa inom kort. Så denna m0nad VET jag att vi prickat rätt.

    Men spottingsen börjde som vanligt för ett par dagar sedan så nu sitter jag o inväntar mensen igen.

    Hade glömt hur jobbigt det är med denna eviga väntan. :( Nåja, ville mest skriva av mig o se om det finns fler i min sits !

  • Svar på tråden usch vad det var svårt att få till ett syskon :(
  • Anonym (Oxå frustrerad)

    Jag börjar oxå bli väldigt frustrerad.. Har snart hållt på i 2 år men inte blivit något..

  • Anonym (frustrerad)
    Anonym (Oxå frustrerad) skrev 2014-08-25 07:59:47 följande:

    Jag börjar oxå bli väldigt frustrerad.. Har snart hållt på i 2 år men inte blivit något..


    Men fy vad jobbigt :( 2 år är en evighet ju :( Har du också spottings? Läste precis att man ska käka bvitamin-komplex isåfall. Så nu ska jag fasen prova det.
  • Anonym (Intelängrefrustrerad)
    Anonym (frustrerad) skrev 2014-08-25 07:48:02 följande:

    Vi har försökt sedan februari. Träffat alla fertila dagar . Jag har tom varit på gynundersökning denna månad för jag trodde jag fått pcos på grund av spottings som börjat dyka upp innan mens.
    Men dom sa att allt såg bra ut o att äl skulle inträffa inom kort. Så denna m0nad VET jag att vi prickat rätt.

    Men spottingsen börjde som vanligt för ett par dagar sedan så nu sitter jag o inväntar mensen igen.

    Hade glömt hur jobbigt det är med denna eviga väntan. :( Nåja, ville mest skriva av mig o se om det finns fler i min sits !


    Jag har precis blivit gravid efter 2 års försökande. När det inte blev nåt gjorde vi ivf vi hann med tre behandlingar och ett frysförsök. Sista försöket var nu i juni. När min mens inte kom i slutet av juli så testade jag, starkt plus på stickan. Nu är jag gravid i v 9.

    Ge inte upp plötsligt händer det
  • Anonym (frustrerad)

    Gah. Nu har jag haft stark mensvärk som kommit o gått i 2 dagar. Magen är gaaalet svullen o emellanåt ilar det som tusan i brösten. Småblödningarna upphörde igår. Men var är mensen?

  • Anonym (Oxå frustrerad)
    Anonym (frustrerad) skrev 2014-08-25 08:18:10 följande:
    Men fy vad jobbigt :( 2 år är en evighet ju :( Har du också spottings? Läste precis att man ska käka bvitamin-komplex isåfall. Så nu ska jag fasen prova det.

    Näe jag har ingen mens alls så det är jätte svårt att pricka in rätt :(
  • Anonym (frustrerad)

    förstår det :( Jag sitter o deppar nu. Jag känner mig så jääkla gravid, men det känsligaste testet jag kunde hitta visar negativt ändå. Just nu vill jag bara ha mens så vi kan försöka IGEN ! :(

  • Anonym (Oxå frustrerad)
    Anonym (frustrerad) skrev 2014-08-27 19:33:14 följande:
    förstår det :( Jag sitter o deppar nu. Jag känner mig så jääkla gravid, men det känsligaste testet jag kunde hitta visar negativt ändå. Just nu vill jag bara ha mens så vi kan försöka IGEN ! :(

    Jag får oxå känslan att jag är gravid men testen visar neg.. Man börjar smått tappa hoppet.
  • Anonym (Ellen)

    Jag längtar också efter fler barn.
    Har två mirakel och kan inte släppa tanken på ett tredje...
    Vårt första barn fick vi efter många år och flera ivf.
    Vårt andra blev en chock, vi kunde ju inte få barn, men fick två missfall på raken och sen ett barn ?
    Nu kan jag inte sluta hoppas..
    ..prickar ägglossningen varje månad, sex varannan dag när det närmar sig, ja ni vet... ett år nu av "aktiva försök". 
    Men inget händer.
    Min man är nöjd med de två vi har, "blir det så blir det" tycker han.
    Jag är självklart också nöjd! Lycklig och glad!
    Men kan inte sluta hoppas ändå :(
    Blir snart 40 så känns som att det är sista chansen snart.
    Lycka till ni som längtar som jag.

  • Anonym (Blomma)

    Försökt i 2 år. Prickar äl varje månad och mycket sex runt äl. Börjar misströsta och blir ju inte bättre med en begynnande höstdepression.. Nu har vi bestämt oss att ta "ledigt" från försöken i 2 månader och bara mysa och försöka tänka på nått annat. Har en sedan innan och h*n är guld värd men h*n börjar prata om syskon. Eftersom vi har barn sedan innan få bekosta ivf själv och det har vi råd med just nu. 

  • Anonym (frustrerad)

    Nu har jag börjar käka Bvitaminkomplex. Fick mens för 5 dagar sedan o nu är den över, så nu är det påt igen! Bvitaminbrist orsakar tydligen spottings och barnlöshet.

Svar på tråden usch vad det var svårt att få till ett syskon :(