• Jojohanna

    Sex varje dag i en månad!

    Jag och min sambo lyssnade på en sexpod från RFSU häromdagen. Där pratade de om ett par som hade sex varje dag, ibland kanske bara 30 sekunder, men varje dag. Detta för att bevara intimiteten sig emellan.

    Jag och min sambo tänkte att vi skulle testa detta i en månad, för se hur det påverkar vår relation. Det hade varit kul om något mer par hängde på, så att vi kan utbyta erfarenheter.

    Någon mer som är sugen på att testa?

  • Svar på tråden Sex varje dag i en månad!
  • Anonym (K)

    Skulle ÄLSKA det, men det finns inte en chans att mannen i huset skulle gå med på det - han är så nöjd med sina 4 ggr/månaden han - från 4 till 30 är ett rätt rejält skutt. 

    Jag är avundsjuk som fan nu :( 

  • Anonym (Bocken)

    Vi har redan sex varje morgon, och 3-5 kvällar i veckan.
    Vi älskar det bägge två, så det är bara bra.

  • Anonym (Bocken)

    Vi är dessutom 50+, men det är härligt ändå.
    Hur du klarar dig med 4 gånger i månaden, är en gåta för oss.

  • Anonym (gärna)

    Jag skulle gärna haka på men min fru skulle vägra.

  • Anonym (Västerbottningen)
    Anonym (K) skrev 2014-08-27 13:33:21 följande:

    Skulle ÄLSKA det, men det finns inte en chans att mannen i huset skulle gå med på det - han är så nöjd med sina 4 ggr/månaden han - från 4 till 30 är ett rätt rejält skutt. 

    Jag är avundsjuk som fan nu :( 


    Haha, så är det för mig också, fast jag är kille. Fyra gånger per månad, alltid efter mycket vin och ungefär halv ett på natten. Vilken variation!
  • Anders 386

    Inget för oss... 
    Sex skulle då bli en belastning i förhållandet istället för ett glädjeämne..
    Varken jag eller min partner har energi så det räcker...
    Vi är heller inget för snabbisar, min partner går inte igång på det, hon behöver lite mera tid o lek innan själva knullet, och så har det blivit för mig också med åren, inte riktigt samma stake som förr...   

  • Anonym
    svenskitelge skrev 2014-08-27 13:23:47 följande:

    Blev lite intresserad faktiskt... Får ta ett snack med frugan.. :)


    Gör det!
    Vet inte om det måste innebära penetrerande sex varje dag men en stund av mer än bara en godnattpuss om ni förstår vad jag menar. Till er som tror att er partner skulle vägra, kan ni inte lägga fram det som ett kul experiment för att se vad det skulle göra med sexliv och relationen i övrigt?
Svar på tråden Sex varje dag i en månad!