• RamboMannen

    Guns N' Roses eller Metallica?

    Vilket av dom här två banden gillade du bäst när det begav sig? Vilka håller sig bäst idag?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Guns N' Roses eller Metallica?
  • eslah

    Lever ens Axl idag? Trodde att allt luktsalt "The king of tantrum" måste ha snortat borde ha lobotomerat honom?

  • RamboMannen
    eslah skrev 2014-08-25 22:03:05 följande:

    Lever ens Axl idag? Trodde att allt luktsalt "The king of tantrum" måste ha snortat borde ha lobotomerat honom?


    hahaha, den va ny Glad Kan meddela att han lever i allra högsta grad, Duff har även turnerat en del med Gnr i år så nog finns dom kvar och drar publik där dom uppträder. Även om det var bättre förr, Kanske ganska mycket bättre. Vad gör Metallica då? jagar småttingar som tankar ner deras musik OLAGLIGT? Skrattande
  • eslah
    RamboMannen skrev 2014-08-25 22:32:56 följande:

    hahaha, den va ny  Kan meddela att han lever i allra högsta grad, Duff har även turnerat en del med Gnr i år så nog finns dom kvar och drar publik där dom uppträder. Även om det var bättre förr, Kanske ganska mycket bättre. Vad gör Metallica då? jagar småttingar som tankar ner deras musik OLAGLIGT?


    Skönt att höra att Axl med botoxfejan fortfarande lever och mår bra, gillar/gillat Guns men måste man välja så var valet enkelt. Talar du om Napsterkonflikten? Var väl inte det bästa Metallica har åstadkommit, men fullblodsproffs och har alltid "hjärtat" dom!
  • Stårschan

    Metallica! Få låtar har slagit mig i magen som 'Nothing else matters' gjorde första gången jag hörde den. It was the beginning of a beautiful friendship.

  • RamboMannen
    Stårschan skrev 2014-08-26 07:52:24 följande:

    Metallica! Få låtar har slagit mig i magen som 'Nothing else matters' gjorde första gången jag hörde den. It was the beginning of a beautiful friendship.


    För mig är finns det nog inga skivor som slagit mig så mycket som Use your illusion I och II när dom kom. Vilka mästerverk.
Svar på tråden Guns N' Roses eller Metallica?