• Anonym (Omöjligt?)

    Knullkontakt, en skitsida?

    Undrar som frågan lyder, är det nån som lyckats träffa nån vettig där?

    Hade ett konto där för några år sen men tog bort det, gav upp för det var låg nivå där. Tycker att t ex BC är mer rumsren isåfall.

    Är alltså tjej in my forties o som sökte nån för helt vanliga träffar men många var så konstiga där så jag sket i det. La ner bara.

    Så nu undrar jag om nån har samma erf som jag om den sidan? Gissar att det är likadant idag.

  • Svar på tråden Knullkontakt, en skitsida?
  • Anonym (sant)

    Men hur tänkte du om du på en sida som heter "knullkontakt" söker vanliga dejter? Namnet säger väl allt om vad den sidan är till för.
    Prova nån av de andra mer "seriösa" dejtsidorna.
    Själv har jag testat BC när jag sökt ny kk, och lyckats träffa flera trevliga män/killar.
    Ja jag är oxå 40+

  • Anonym (Omöjligt?)
    Anonym (sant) skrev 2014-08-26 14:31:42 följande:

    Men hur tänkte du om du på en sida som heter "knullkontakt" söker vanliga dejter? Namnet säger väl allt om vad den sidan är till för.

    Prova nån av de andra mer "seriösa" dejtsidorna.

    Själv har jag testat BC när jag sökt ny kk, och lyckats träffa flera trevliga män/killar.

    Ja jag är oxå 40+


    Vanliga träffar skrev jag, inkl sex då. Menade att just den sidan bland andra sexsidor verkade så blaskig. Ovanligt låg nivå på svaren jämför med BC. Seriösa dejtsidor, menar du Match o dom? Själv tänkte jag på sexsajter enbart, vet inte vilka andra någorlunda rumsrena som finns.

    Du har alltså inte själv testat Knullkontakt?
  • Hugge47

    Jag har testat den och tycker bättre om BC där det känns mycket seriösare. Så nu har jag bara konto på BC.

    Men du har konto på BC förstår jag.

    Du lär inte ha några problem att få ligga där i alla fall.

    Vad tycker du att du saknar på BC eller vill du bara ha tips på andra sidor?


    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Dickie Simpkins
    Anonym (Omöjligt?) skrev 2014-08-26 14:25:54 följande:

    Undrar som frågan lyder, är det nån som lyckats träffa nån vettig där?

    Hade ett konto där för några år sen men tog bort det, gav upp för det var låg nivå där. Tycker att t ex BC är mer rumsren isåfall.

    Är alltså tjej in my forties o som sökte nån för helt vanliga träffar men många var så konstiga där så jag sket i det. La ner bara.

    Så nu undrar jag om nån har samma erf som jag om den sidan? Gissar att det är likadant idag.


    Jag träffade en tjej genom knullkontakt för några år sen. En riktigt het liten milf. Vi sågs hos henne då och då under ca 1,5 års tid. Sex. Alltid i hennes soffa medan sonen sov vägg i vägg. När sonen var hos pappan hände det att jag sov över. Men vi snackade också en hel del.
  • Qwertyui1

    Gjorde en profil där för några dagar sen och regerade precis som du på att det såg ganska B ut...... Vill ju bara hitta nån någorlunda normal tjej att ha en skön relation med...


     


    BC skriver ni om, vad är det?

  • Hugge47
    Qwertyui1 skrev 2014-08-30 21:36:48 följande:

    Gjorde en profil där för några dagar sen och regerade precis som du på att det såg ganska B ut...... Vill ju bara hitta nån någorlunda normal tjej att ha en skön relation med...

     

    BC skriver ni om, vad är det?


    BC = Bodycontact
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (styggis)

    Nu har jag testat styggis o varna alla för att det är ren skit. Försöker du få kontakt vill de bara du skall maila till någon mailadress.

    Struntade i det, men till slut skapade jag en fejkmail o svarade. Det visade sig att hon i Stockholm egentligen bodde i Ryssland.

    Verkar vara en sajt med bondfångeri som idé.

    Svårt att avregga sig också men nu är jag därifrån.

Svar på tråden Knullkontakt, en skitsida?