• Loro

    Vad tycker ni asiater?

    Hej har aldrig haft ett seriöst förhållande utan endast en kortare romans. Man har hört att asiater inte e så populära av olika anledningar. Främst e de tjejer som gillar k-pop elr typ japan/Koreanska kulturen som tycker jag e söt/snygg, Resten verkar inte bry sig alls? Inget fel med de men det är rät fåå och känns mer som dem gillar mig för mitt ursprung snarare än mig som person :(

    Börjar bli lite drygt och va singel nu 

  • Svar på tråden Vad tycker ni asiater?
  • Nicst

    Drar du på ett japankonvent lär du bli populär, sen kan du själv avgöra vilka som faktiskt gillar dig för dig!

  • LunaLovegood

    Jag gillar j-rock och tycker asiater är väldigt attraktiva. Men personligheten avgör ju.

  • Loro
    Nicst skrev 2014-09-01 22:49:54 följande:

    Drar du på ett japankonvent lär du bli populär, sen kan du själv avgöra vilka som faktiskt gillar dig för dig!


    Njaa inte alls min grej xD 
  • Anonym (90bfac35@opayq.com)
    Loro skrev 2014-08-26 19:14:20 följande:

    Hej har aldrig haft ett seriöst förhållande utan endast en kortare romans. Man har hört att asiater inte e så populära av olika anledningar. Främst e de tjejer som gillar k-pop elr typ japan/Koreanska kulturen som tycker jag e söt/snygg, Resten verkar inte bry sig alls? Inget fel med de men det är rät fåå och känns mer som dem gillar mig för mitt ursprung snarare än mig som person :(

    Börjar bli lite drygt och va singel nu 


    Förstår inte vad du menar. Du är asiat? Är du man eller kvinna?
Svar på tråden Vad tycker ni asiater?