• Anonym (kåt)

    Ingrid fingervibrator

    Hej!

    Har precis införskaffat mig en Ingrid fingervibrator. Dock får jag inte rätt på hur batterierna ska sitta. Jag satte i dem precis som lappen visade men när jag då skruvar ihop den så börjar den vibrera direkt och ingenting händer när jag trycker på knappen.

    Någon som har en sådan och vet hur det ska sitta? Läget är en aning akut :(

  • Svar på tråden Ingrid fingervibrator
  • Anonym (kåt)

    Nu fungerar den igen. Jag vet inte vad jag gjorde för fel innan och inte vad jag gjorde rätt nu, men fungerar gör den.

  • Anonym (kåt)

    Den gick sönder igen, men den är helt okej. Lite svag vibration för min smak men annars okej :)

  • Mickexxx

    Hej igen,

    Testa We Vibe, Min fru är jättenöjd med sin. Kanske lite dyr... Men helt klart värt pengarna.


    The Man The Myth The Concept
  • Anders 386
    Mickexxx skrev 2014-10-09 16:29:44 följande:

    Hej igen,

    Testa We Vibe, Min fru är jättenöjd med sin. Kanske lite dyr... Men helt klart värt pengarna.


    Vi har också testat. Det blev tyvärr bortkastade pengar. Tydligen väldigt delade meningar om den. Funkar jättebra för vissa och inte alls för andra. Men chansar man inte så vinner man inte, därför tycker jag att man ska testa, det är iaf en bra idé....  Tycker det var lite knepigt att få den att hålla sig på plats, sen är vi nog också lite känsliga för dom komiska ljud som blir av att man har den inne samtidigt som man knullar. En gång slutade det med att vi båda två började skratta, och då pajade liksom sexstämningen.Skrattande Plus att vibrationerna är lite för småpirriga för min fru...  Men hade jag inte köpt den hade jag fått gå i ovisshet - så jag ångrar ändå inte att vi testade.
Svar på tråden Ingrid fingervibrator