• Anonym (anonym)

    Problem

    Hej. Jag lider av åldersnojja. (ska fylla 30 i vår) Det värsta är att jag (som fler än mig ) gillar lite äldre män. Problemet är att jag är för gammal. Det känns inte roligt alls

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 02:41
    Detta är första gången jag har lyckats komma in på den här sidan. Vet inte hur det fungerar.

  • Svar på tråden Problem
  • krillesthlm
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-28 02:55:46 följande:

    Jättekul


    du gillade äldre?30+....40+...50+...60+.....var ligger problemet?
  • Anonym (?)

    Vad är problemet? Är du nojig över din egen ålder eller att du tänder på äldre män? Och vad är det du är för gammal för?

  • Anonym (anonym)

    Hoppas att ni har överseende med stavfel. Det är ganska svårt att skriva på telefon. Ja, som jag skrev. Problemet är att jag gillar äldre män och inte 100 år äldre, utan kanske 10- 25 år äldre. Vad jag har förstått och läst av andra inlägg så är en tjej på snart 30 för gammal. Eftersom äldre killar/män vill enbart ha tjejer på max 18 år

  • krillesthlm
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-29 00:35:15 följande:

    Hoppas att ni har överseende med stavfel. Det är ganska svårt att skriva på telefon. Ja, som jag skrev. Problemet är att jag gillar äldre män och inte 100 år äldre, utan kanske 10- 25 år äldre. Vad jag har förstått och läst av andra inlägg så är en tjej på snart 30 för gammal. Eftersom äldre killar/män vill enbart ha tjejer på max 18 år


    då har du ju ditt spann....40-55
  • Anonym (anonym)

    Det var tydligen ett misstag att försöka att skapa en tråd här. Jag får ju inte ett enda vettigt svar

  • Anonym (jag är 40!)

    Oroa dig inte. Det finns gott om män som inte suktar efter en 18-åring. Om de (och du förstås) är ute efter mer än bara casual sex ligger du troligtvis dessutom bättre till än en tjej på 18, skulle jag tro.

    Kram

  • In trouble
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-29 01:30:03 följande:

    Det var tydligen ett misstag att försöka att skapa en tråd här. Jag får ju inte ett enda vettigt svar


    Inbox ;)
  • Anonym (anonym)

    Vad jag har läst här innan så verkar allt kört för min del

  • Anonym (anonym)

    I


    Anonym (anonym) skrev 2014-08-30 02:05:23 följande:

    Vad jag har läst här innan så verkar allt kört för min del


    Hur skriver man i inkorgen?
  • krillesthlm
    Anonym (anonym) skrev 2014-09-01 22:31:54 följande:

    I


    Hur skriver man i inkorgen?
    va
  • In trouble
    Anonym (anonym) skrev 2014-09-01 22:31:54 följande:

    I

    Hur skriver man i inkorgen?


    Du går in på personens sida och trycker på nytt meddelande :)
Svar på tråden Problem