• Anonym (Qwerty)

    Kvinna, din första orgasm?

    Hur gammal var du när du fick din första orgasm?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, din första orgasm?
  • Anonym (Stefan)

    Kommer väl inte ihåg exakt ålder. Jösses. Men det var i alla fall med en kille jag träffade ett tag som hette Stefan. Han hade väldigt liten snopp men jag kom ändå.

  • Anonym (....)

    16, via oralsex. Hade haft sex och oralsex i ca ett års tid innan det men aldrig fått orgasm då. Nu får jag jämt. (Är 26)

  • fluu

    Jag tror att jag var 15 år då.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (erat)
    Anonym (35 år) skrev 2014-08-28 12:57:04 följande:
    Aldrig fått en orgasm.

    Menar du allvar? 35 ar och aldrig fatt en orgasm, ar du oskuld?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (35 år) skrev 2014-08-28 12:57:04 följande:

    Aldrig fått en orgasm.


    Inte jag heller. inte ens på egen hand. Men så är jag bara 24. Så det kanske kommer sen.
  • Anonym (erat)
    Anonym (Mia) skrev 2014-08-28 13:01:38 följande:
    Inte jag heller. inte ens på egen hand. Men så är jag bara 24. Så det kanske kommer sen.

    Bevare mig,jag beklagar ... i praktiken ar ni ju fortfarande oskulder isafall, Ungefar som att bestiga ett berg och komma halv-vags for att sedan vanda tillbaka medans alla andra fran toppen skriker hur fantastisk utsikten ar.
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (erat) skrev 2014-08-28 13:11:06 följande:

    Bevare mig,jag beklagar ... i praktiken ar ni ju fortfarande oskulder isafall, Ungefar som att bestiga ett berg och komma halv-vags for att sedan vanda tillbaka medans alla andra fran toppen skriker hur fantastisk utsikten ar.
    Eller som att bli bjuden på glass men bara få glasspinnen.
    Medans alla andrastår glada och nöjda med något vitt kladd runt munnen så suger man själv fortfarande på en pinne. :)
  • Anonym (L)
    Anonym (Qwerty) skrev 2014-08-28 13:37:58 följande:
    Eller som att bli bjuden på glass men bara få glasspinnen.
    Medans alla andrastår glada och nöjda med något vitt kladd runt munnen så suger man själv fortfarande på en pinne. :)
    Jag fick enbart vaginala orgasmer från att jag var ca 20 år. Jag kan inte på egen hand eller genom oralsex få en klitorisorgasm, det krävs mycket mer stimulans än så. Inte förrän vid 35 års ålder, när jag fick en dildo med mycket starka vibrationer, lyckades jag. Jag har aldrig förstått det här med onani eftersom det helt enkelt inte gett mig något. Nu kommer min dildo fram ofta :)
    Jag tror att det är många som skulle bli hjälpta av en riktigt bra rabbit.
  • Anonym (Tjej)

    Jag var 10, med duschen. Sedan tog det tills jag var 16 innan jag kunde få på annat sätt än just med duschen.

Svar på tråden Kvinna, din första orgasm?