• Fiiaaa

    Vi med bim i slutet av september

    Hej!

    Tar mej friheten att skapa en uppföljningstråd till oss som hängde i tråden "Vi med bim i slutet av augusti/början av september", men som tyvärr inte plussade den gången. Nu är det dags att peppa varandra och hoppas på plus i slutet av september istället! Har en positiv känsla för september! Nu kör vi all in =) 

  • Svar på tråden Vi med bim i slutet av september
  • Fiiaaa
    Karimag skrev 2014-08-28 22:38:20 följande:

    Jag är med denna omgång med, nu kör vi!


    Härligt och lycka till! När har du bim? Jag har typ 22:a. Har bestämt mig för att inte köra med äl-tester eller tempa nu. Kör lite på känn istället och hoppas kunna fokusera på annat också. Däremot har jag köpt apiforce som jag började ta igår. Vet inte varför, men känner mig mindre forcerad jämfört med förra månaden, och det känns skönt!
  • Fiiaaa

    Välkomna, va kul att det är några som hänger på!! Skönt att det är helg nu, nästa vecka är det dags att sätta igång med "baby dance" igen =)

  • Anonym
    Fiiaaa skrev 2014-08-28 23:00:21 följande:

    Härligt och lycka till! När har du bim? Jag har typ 22:a. Har bestämt mig för att inte köra med äl-tester eller tempa nu. Kör lite på känn istället och hoppas kunna fokusera på annat också. Däremot har jag köpt apiforce som jag började ta igår. Vet inte varför, men känner mig mindre forcerad jämfört med förra månaden, och det känns skönt!


    Enligt min app har jag Bim den 26:e. Jag förstår hur du menar, har också tänkt på att ta det lite softare denna gång.
  • Anonym
    Karimag skrev 2014-08-29 20:28:56 följande:

    Oj, det var inte meningen att vara anonym på föregående inlägg. Vad är apiforce?


    Ja jag hoppas jag lyckas att vara lite mer avslappnad. Apiforce är en typ av bidrottninggele som ska vara bra för fertiliteten. Vet inte exakt hur det funkar, men det lär ju inte göra skada iaf tänker jag. Vi får se vad som händer :)
  • Fiiaaa
    Anonym skrev 2014-08-29 21:10:58 följande:

    Ja jag hoppas jag lyckas att vara lite mer avslappnad. Apiforce är en typ av bidrottninggele som ska vara bra för fertiliteten. Vet inte exakt hur det funkar, men det lär ju inte göra skada iaf tänker jag. Vi får se vad som händer :)


    Oj nu blev jag också anonym, hehe, inte heller meningen...
Svar på tråden Vi med bim i slutet av september