• Anonym (Letar)

    Var hittar jag en man att ha sex med?

    Ja, det finns massor av män som är villiga till sex. Men var hittar jag en snygg kille som är någorlunda smart och vältränad, runt 25-35 år? Gärna maskulin, om man säger så. Gärna bad guy look, men inte åt mc hållet. Ska kunna sin sak. 

    Jag är tvåbarnsmamma under 30 år. Typ 60 kilo. Medellängd. Söt. 

  • Svar på tråden Var hittar jag en man att ha sex med?
  • Har gjort det

    Tror kombinationen kan vara ganska knepig att få till. Dom som har bad guy look är sällan särskilt smarta. Har faktiskt aldrig träffat nån. Om du ska ha en man som kan sin sak tror jag att du ska leta efter äldre "vanliga" män. Brukar vara mycket bättre i sängen. Och smartare.

  • hännrick

    Det finns ju ett antal olika dejtingsidor av mer eller mindre seriös karaktär, men det känns som att du kanske skulle kunna hitta någon även här på FL, men då får du kanske vara beredd att tala om var i landet du håller, iaf på ett ungefär.

  • Jonte71
    Har gjort det skrev 2014-08-29 16:52:27 följande:

    Tror kombinationen kan vara ganska knepig att få till. Dom som har bad guy look är sällan särskilt smarta. Har faktiskt aldrig träffat nån. Om du ska ha en man som kan sin sak tror jag att du ska leta efter äldre "vanliga" män. Brukar vara mycket bättre i sängen. Och smartare.


    ter som du har god uppfattning om hur det är i verkliga livet! *ler* Men ska jag vara ärlig är det nog en smaksak vad som är bäst!
  • Anonym (Letar)
    Har gjort det skrev 2014-08-29 16:52:27 följande:

    Tror kombinationen kan vara ganska knepig att få till. Dom som har bad guy look är sällan särskilt smarta. Har faktiskt aldrig träffat nån. Om du ska ha en man som kan sin sak tror jag att du ska leta efter äldre "vanliga" män. Brukar vara mycket bättre i sängen. Och smartare.


    Ja, jag vet. :) Det bästa är ju om man slipper någon dialog i öht. Men det funkar ju liksom inte. De här äldre vanliga killarna kommer bara sluta med att jag blir intresserad av, mer än bara sex. 
  • Anonym (Letar)
    Concierge skrev 2014-08-29 16:34:01 följande:

    Synd att man inte är vältränad då. Yeye. Haha!


    Vältränad och vältränad. Gärna "köttig" utan typisk ölmage. 
  • Anonym (Letar)
    hännrick skrev 2014-08-29 16:55:25 följande:

    Det finns ju ett antal olika dejtingsidor av mer eller mindre seriös karaktär, men det känns som att du kanske skulle kunna hitta någon även här på FL, men då får du kanske vara beredd att tala om var i landet du håller, iaf på ett ungefär.


    STHLM! 
  • Anonym
    Anonym (Letar) skrev 2014-08-29 18:23:33 följande:
    STHLM! 
    Då bör utbudet på män vara hyggligt stort Håll koll på din inkorg för jag misstänker att den snart kommer fyllas av meddelanden från män som känner sig kallade ;)

    Om du inte skulle hitta något passande den vägen så kan du testa kontaktsidor som bodycontact, qx (finns en hel del hetero där trots att det primärt är en sida för hbtq-folk) happy pancake, och badoo.
  • Anonym (Letar)
    Anonym skrev 2014-08-29 18:32:06 följande:
    Då bör utbudet på män vara hyggligt stort Håll koll på din inkorg för jag misstänker att den snart kommer fyllas av meddelanden från män som känner sig kallade ;)

    Om du inte skulle hitta något passande den vägen så kan du testa kontaktsidor som bodycontact, qx (finns en hel del hetero där trots att det primärt är en sida för hbtq-folk) happy pancake, och badoo.
    Jag är ju dock anonym. Jag missade det där!

    Ska kolla in sidorna. Tackar! 
  • Concierge
    Anonym (Letar) skrev 2014-08-29 18:22:49 följande:
    Vältränad och vältränad. Gärna "köttig" utan typisk ölmage. 
    Köttig vet jag inte heller. Smal med andra ord. ^^
Svar på tråden Var hittar jag en man att ha sex med?