• Anonym (skäms)

    La av värsta brakaren i sömnen, så pinsamt!!

    Japp, i natt la jag av en riktigt brakare i sömnen, så högljudd att jag vaknade av den. Min sambo låg igämte och jag bara hoppas att han inte hörde den. Eftersom jag vaknade av den så hörde jag att han rullade lite på sig. Har han hört den så tycker jag att det är så pinsamt alltså......

    Jag tänker ju inte fråga honom om han hörde något, då avslöjar jag ju mig.

    Jag har IBS och extremt gasig mage, kan gå runt och fisa hela dagarna. Men det gör jag ju bara om jag är ensam hemma. När sambon är hemma måste jag ju hålla mig.

    Någon mer som råkat ut för detta? Tar gärna emot tips på hur man blir mindre gasig?

  • Svar på tråden La av värsta brakaren i sömnen, så pinsamt!!
  • Anonym (varför skämmas?)

    Vad är det att skämmas för? Det är väl bara at prutta på? Vi är människor. Ska du leva ett helt liv genom att hålla dig om ha när i din närhet? Att prutta är naturligt och inget att skämmas för. Tar han illa upp av det är han nog inte rätt person att dela livet med. Glad 

  • Griseknoen35

    Pruttar är till för att komma ut. Har du redan problem med magen så är det nog ännu viktigare för dig än en frisk person att prutat när det behövs. Prutat på, inget att skämmas för och skulle ha nu kommentera saken så är det han som är fånig.

  • Griseknoen35
    Griseknoen35 skrev 2014-08-29 17:44:16 följande:

    Pruttar är till för att komma ut. Har du redan problem med magen så är det nog ännu viktigare för dig än en frisk person att prutat när det behövs. Prutat på, inget att skämmas för och skulle ha nu kommentera saken så är det han som är fånig.


    *min telefon prutar men jag menar pruttar ;)
  • Anonym (skäms)
    Anonym (varför skämmas?) skrev 2014-08-29 17:39:29 följande:

    Vad är det att skämmas för? Det är väl bara at prutta på? Vi är människor. Ska du leva ett helt liv genom att hålla dig om ha när i din närhet? Att prutta är naturligt och inget att skämmas för. Tar han illa upp av det är han nog inte rätt person att dela livet med. Glad 


    Jag är säker på att han inte skulle ta illa upp. Problemet är ju att jag tycker det är pinsamt, han har hört mig fjärta liksom. 
  • Drottningen70

    Man måste inte alls gå omkring och hålla sig. Skulle aldrig ha ett förhållande där jag inte vågar braka loss bäst jag ville.

  • Anonym (Magbesvär)

    Äh, alla måste fisa ibland, annars får man så jävla ont i magen. Det är inget att skämmas för! Om din kille tar illa upp så är det han som har problem, inte du. 

  • Anonym (anna)

    Jag är likadan, tycker det är jättepinsamt att fisa så han hör, visst han bryr sig nog inte men det är jag som tycker det är pinsamt och känner mig äcklig. 
    Samma sak hände mig en gång, halvsov, vaknade till utav att jag pruttade rätt högt. Blev jätte orolig för att han låg vaken och hörde. 
    HEMSKT! :(

  • Anonym (skäms)
    Anonym (anna) skrev 2014-08-31 12:17:10 följande:

    Jag är likadan, tycker det är jättepinsamt att fisa så han hör, visst han bryr sig nog inte men det är jag som tycker det är pinsamt och känner mig äcklig. 
    Samma sak hände mig en gång, halvsov, vaknade till utav att jag pruttade rätt högt. Blev jätte orolig för att han låg vaken och hörde. 
    HEMSKT! :(


    Nä precis, min kille skulle inte heller bry sig, kanske skulle bli lite generad i början eftersom vi inte fiser så den andre hör. Men själva handlingen att fjärta känns så pinsam, även fast jag vet att han nog inte skulle notera det ens.

    Hur gör ni som lever i par, fjärtar ni ogenerat inför varandra??

    Jag skulle önska att jag kunde göra det eftersom jag blir så gasig annars. Känner jag att jag bara måste fisa går jag ut och gör det.
  • Anonym (varför skämmas?)
    Anonym (skäms) skrev 2014-08-31 12:37:13 följande:
    Nä precis, min kille skulle inte heller bry sig, kanske skulle bli lite generad i början eftersom vi inte fiser så den andre hör. Men själva handlingen att fjärta känns så pinsam, även fast jag vet att han nog inte skulle notera det ens.

    Hur gör ni som lever i par, fjärtar ni ogenerat inför varandra??

    Jag skulle önska att jag kunde göra det eftersom jag blir så gasig annars. Känner jag att jag bara måste fisa går jag ut och gör det.
    Jag fiser när jag känner jag behöver. Vid sex så får jag fispruttar ibland och de kan smälla hårt och högt. Det bryr varken jag eller min partner sig i. Man växer från sånt där när man blir lite äldre....det är helt naturligt som sagt.
  • Anonym (***)

    Pinsamt?
    Jag kan berätta något som var pinsamt.
    Första gången jag vart slickad av min första pojkvän, la jag av en brakare när jag var på väg att bli *färdig*.
    Mitt i hans ansikte o luktade gjorde den också.
    Slå de om du kan.

  • Anonym (varför skämmas?)

    Jag har pissat ner mig när jag fått orgasm vid sex också. Det tyckte jag var lite pinsamt men det fick han ju ta som ett betyg på att han gjorde något rätt. Glad Bara att byta lakan och sen fortsätta. Nä...som sagt man får ta det naturligt och sånt händer. Onödigt att stressa upp sig för småsaker.

  • Anonym (anna)
    Anonym (skäms) skrev 2014-08-31 12:37:13 följande:
    Nä precis, min kille skulle inte heller bry sig, kanske skulle bli lite generad i början eftersom vi inte fiser så den andre hör. Men själva handlingen att fjärta känns så pinsam, även fast jag vet att han nog inte skulle notera det ens.

    Hur gör ni som lever i par, fjärtar ni ogenerat inför varandra??

    Jag skulle önska att jag kunde göra det eftersom jag blir så gasig annars. Känner jag att jag bara måste fisa går jag ut och gör det.
    Jag brukar gå iväg om jag känner att jag mst släppa mig. Eller gör jag något ljud, tex sätter på vattenkranen,prasslar med en påse osv
  • Anonym (---)
    Anonym (skäms) skrev 2014-08-31 12:37:13 följande:
    Nä precis, min kille skulle inte heller bry sig, kanske skulle bli lite generad i början eftersom vi inte fiser så den andre hör. Men själva handlingen att fjärta känns så pinsam, även fast jag vet att han nog inte skulle notera det ens.

    Hur gör ni som lever i par, fjärtar ni ogenerat inför varandra??

    Jag skulle önska att jag kunde göra det eftersom jag blir så gasig annars. Känner jag att jag bara måste fisa går jag ut och gör det.
    Nej, vi fiser inte inför varandra, men om det händer (vilket naturligtvis händer ibland) skulle det inte vara pinsamt.
Svar på tråden La av värsta brakaren i sömnen, så pinsamt!!