• Anonym (Virr)

    Han vill inte att jag ska ha sex med andra..

    Hej!
    Under en utekväll så träffade jag en mycket intressant kille och vi klickade riktigt bra. Redan första kvällen kände jag att jag kunde öppna upp mig för han och han detsamma verkade som. Den kvällen ville han att jag skulle följa med han hem men ville vänta lite dels för att jag skulle behöva åka långt.
    Dum som jag var så hade jag sex med en annan kille som jag känner sedan innan.
    Var ärlig och sa det till han då jag sa att jag inte skulle ha sex med den andra killen.

    Han blev först ganska ledsen besviken men det gick över. Frågade han om han inte ville att jag skulle ha sex med andra och då sa han nej för han gillar mig.

    Efter den kvällen så har vi smsat om allt varje dag. Han har sagt att han inte är intresserad av ett förhållande vilket jag tyckte var konstigt. Varför bryr han sig då om jag har sex med andra då?

    Skulle absolut kunna tänka mig ett förhållande med han och det verkar på riktigt som han vill det med mig då han säger komplimanger och säger att han tycker om mig? Han säger även puss när vi har pratat i telefon och har även sagt att jag kan ringa han när jag vill.

    Någon som vill tyda lite åt mig här? Låter detta som han bara är ute efter fitta eller är han seriös med att han tycker om mig? :)

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Han vill inte att jag ska ha sex med andra..
  • Anonym (bestäm själv)

    Det finns killar som inte villa att man ligger med andra fast man inte är tillsammans och det finns killar som vill att man ligger med andra samtidigt som man är tillsammans...

    Har han sagt att han inte är intresserad av ett förhållande så får du lita på det. Omtänksam och öppen för en vänskaplig relation kan han vara ändå, men krav på att du ska vara honom trogen tycker jag inte att han kan ställa i det fallet.

    Du får välja själv ifall du tycker att det för dig är värt att vara honom exklusiv trots att det inte leder till ett förhållande, eller om du i så fall vill ha sex med även andra män. Troligtvis kommer han inte neka dig sex även om du väljer det senare och gör han det så skulle jag se det som ett varningstecken till att han är en kontrollerande och manipulerande man att ingå ett förhållande med.

Svar på tråden Han vill inte att jag ska ha sex med andra..