• Anonym (Hannibanni)

    Motsägelsfullt!

    Ja, motsägelsefullt är precis vad det är.

    * När man inte får säga det rätta ordet "zigenare" utan man måste kalla dem för       romer. MEN, säger man zigenare så är man antiziganist!
    Vadå "ziganist", det heter ju inte zigenare, eller?

    * Man får inte säga "lappar" utan man måste säga samer. De bor och sköter sina renar i LAPPland, kanske det ska döpas om till sameland?

    *Neger, behöver jag säga mer? Ikväll dricker jag Gato Negro och tänker inte be  om ursäkt för det. (Gato afrikan?)

  • Svar på tråden Motsägelsfullt!
  • Anonym
    Anonym (Hannibanni) skrev 2014-08-30 22:20:21 följande:

    Ja, motsägelsefullt är precis vad det är.

    * När man inte får säga det rätta ordet "zigenare" utan man måste kalla dem för       romer. MEN, säger man zigenare så är man antiziganist!

    Vadå "ziganist", det heter ju inte zigenare, eller?

    * Man får inte säga "lappar" utan man måste säga samer. De bor och sköter sina renar i LAPPland, kanske det ska döpas om till sameland?

    *Neger, behöver jag säga mer? Ikväll dricker jag Gato Negro och tänker inte be  om ursäkt för det. (Gato afrikan?)


    Samer finns inte bara i Lappland!
  • Anonym (skammligt)

    Ja, det är verkligen skammligt.
    PK-elitens åsiktsförtryck vilar tungt över Sverige. Snart får man väll inte ens säga att man rösta på Jimmie utan att bli stämplad som rasist.
    Drick ditt vin min vän och bry dig inte om att pk-människornas raseri över Gato Negro.

  • Anonym (Suck)

    Negro betyder svart.

    Neger däremot betyder lägre stående varelse som drivs av sexdrift, gillar att dansa och som ej kan betros med samma rättigheter och frihet som vita.

    Förstår givetvis att detta är allt för svårt för dig att begripa, så varför försöker jag ens...

  • Anonym (Hannibanni)
    Anonym (skammligt) skrev 2014-08-30 22:28:48 följande:

    Ja, det är verkligen skammligt.
    PK-elitens åsiktsförtryck vilar tungt över Sverige. Snart får man väll inte ens säga att man rösta på Jimmie utan att bli stämplad som rasist.
    Drick ditt vin min vän och bry dig inte om att pk-människornas raseri över Gato Negro.


    Haha, nej jag skiter i pk-arna!
    Röstar på SD gör jag med stolthet och ser mig inte som rasist.

    Skål på dig!
  • Anonym (Hannibanni)
    Harmagedon skrev 2014-08-30 22:33:04 följande:

    Gato negro=svart katt. På spanska då... Resten får du klura ut själv.


    Anonym (Suck) skrev 2014-08-30 22:33:30 följande:

    Negro betyder svart.

    Neger däremot betyder lägre stående varelse som drivs av sexdrift, gillar att dansa och som ej kan betros med samma rättigheter och frihet som vita.

    Förstår givetvis att detta är allt för svårt för dig att begripa, så varför försöker jag ens...


    Puss och kram, förstår att ni inte vågar bemöta mitt ämne seriöst.

  • Anonym (Qwe)

    Vi andra ser dig som ointelligent, du påstår en massa och du vet inte vad du pratar om.

    //Stolt same från Västerbotten som gärna tar mig ett glas Gato Negro tillsammans med min romska vän.

  • Anonym (Hannibanni)
    Anonym (Qwe) skrev 2014-08-30 22:41:46 följande:

    Vi andra ser dig som ointelligent, du påstår en massa och du vet inte vad du pratar om.

    //Stolt same från Västerbotten som gärna tar mig ett glas Gato Negro tillsammans med min romska vän.


    Såklart får du göra allt det du rabblar upp.
    Du får också gärna se mig som ointelligent, det är helt ok men det förändrar ingenting faktamässigt i min tråd.

    Jag vet vad jag pratar om och du bemöter mig som en stackars kränkt sate.
  • Anonym (Qwe)
    Anonym (Hannibanni) skrev 2014-08-30 22:48:48 följande:

    Såklart får du göra allt det du rabblar upp.

    Du får också gärna se mig som ointelligent, det är helt ok men det förändrar ingenting faktamässigt i min tråd.

    Jag vet vad jag pratar om och du bemöter mig som en stackars kränkt sate.


    Sakfel 1: Samer kommer från området Sapmi, sv.m.wikipedia.org/wiki/Sameland

    Sakfel 2: Gato Negro betyder Svart Katt. Ett chilensk vin som inte har något att höra med mörkhyade människor.

    Angående romer/zigenare yttrar jag mig inte om då jag inte har någon kunskap om detta. Till skillnad från dig vill jag gärna ha kunskap om det jag yttrar.

    Som många andra SD-anhängare har du inte en aning om vad du pratar om.
  • Anonym (Hannibanni)
    Anonym (Qwe) skrev 2014-08-30 22:58:37 följande:
    Sakfel 1: Samer kommer från området Sapmi, sv.m.wikipedia.org/wiki/Sameland

    Sakfel 2: Gato Negro betyder Svart Katt. Ett chilensk vin som inte har något att höra med mörkhyade människor.

    Angående romer/zigenare yttrar jag mig inte om då jag inte har någon kunskap om detta. Till skillnad från dig vill jag gärna ha kunskap om det jag yttrar.

    Som många andra SD-anhängare har du inte en aning om vad du pratar om.
    Hört talas om LappLisa? Hon kallade sig inte samelisa. *s*
    Lappkåtor, inte samekåtor.
    vill du ha fler exempel?

    Jag är evinnerligt trött på att inte "få" läsa mina gamla Pippiböcker om negerkungen i Söderhavet eller äta negerbollar bara för "att"!

    Du borde ta reda på fakta om SD min vän, verkade först inte som att du gillade kategoriseringar.


Svar på tråden Motsägelsfullt!