• Jocce

    Hur hitta en naturlig kvinna?

    Är en kille som letar efter att träffa och ha lite mysigt med en kvinna i Göteborg.

    Mitt problem är att de jag träffat de senaste åren alltid rakar sig ganska mycket. Jag har rätt svårt för det, gillar verkligen det naturliga. Helt orört där nere men även hemskt gärna  hår under armarna och så.  Hur ska jag lyckas?

    Jag vet att jag är ganska omtyckt i sängen, jag gillar det jämlika när killen och tjejen ger och tar lika mycket och brukar ha särskilt kul när tjejen tar för sig.

    Men hur ska jag någonsin liksom träffa den där tjejen som har stor aptit, frisinnad och som har en helt naturlig kropp som hon känner sig bekväm med, om det så är hur hårigt som helst?

  • Svar på tråden Hur hitta en naturlig kvinna?
  • Anonym (Hårig)

    Om jag skulle träffa någon första gången så skulle jag tänka att killen förväntar sig att jag ska vara rakad och för att själv känna mig bekväm så skulle jag nog var rakad då. Men jag trivs egentligen bäst orakad. Är i en relation där jag fått killen att sluta raka sig efter att jag påpekat att jag gillar att han är hårig och även förklarat att jag vill vara hårig och det har inte varit några problem. Så bara för att en tjej är rakad första gången betyder ju inte det att hon alltid kommer vara det. Träffar du någon är det väll bara att förklara att du gillar håriga tjejer. Hur du ska träffa tjejen du vill vara med kan jag dock inte svara på.

  • Anonym
    Anonym (Hårig) skrev 2014-08-31 03:11:06 följande:

    Om jag skulle träffa någon första gången så skulle jag tänka att killen förväntar sig att jag ska vara rakad och för att själv känna mig bekväm så skulle jag nog var rakad då. Men jag trivs egentligen bäst orakad. Är i en relation där jag fått killen att sluta raka sig efter att jag påpekat att jag gillar att han är hårig och även förklarat att jag vill vara hårig och det har inte varit några problem. Så bara för att en tjej är rakad första gången betyder ju inte det att hon alltid kommer vara det. Träffar du någon är det väll bara att förklara att du gillar håriga tjejer. Hur du ska träffa tjejen du vill vara med kan jag dock inte svara på.


    Håller med dig till 100%! Jag rakar mig aldrig förutom om jag precis träffat en man, och då just för att det är det "normala" och förväntade i dagens samhälle.

    Skulle det bli ett seriöst förhållande hade jag börjat hinta om att jag faktiskt inte brukar raka mig utan trivs bäst som jag är. ;)
  • Anonym

    Ps. Jag rakar mig aldrig helt därnere... det skulle kännas fel.

  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-08-31 07:39:53 följande:
    Håller med dig till 100%! Jag rakar mig aldrig förutom om jag precis träffat en man, och då just för att det är det "normala" och förväntade i dagens samhälle.

    Skulle det bli ett seriöst förhållande hade jag börjat hinta om att jag faktiskt inte brukar raka mig utan trivs bäst som jag är. ;)
    Anonym (Hårig) skrev 2014-08-31 03:11:06 följande:
    Om jag skulle träffa någon första gången så skulle jag tänka att killen förväntar sig att jag ska vara rakad och för att själv känna mig bekväm så skulle jag nog var rakad då. Men jag trivs egentligen bäst orakad. Är i en relation där jag fått killen att sluta raka sig efter att jag påpekat att jag gillar att han är hårig och även förklarat att jag vill vara hårig och det har inte varit några problem. Så bara för att en tjej är rakad första gången betyder ju inte det att hon alltid kommer vara det. Träffar du någon är det väll bara att förklara att du gillar håriga tjejer. Hur du ska träffa tjejen du vill vara med kan jag dock inte svara på.

    Falsk marknadsföring då alltså?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

    Alltså jag förstår att man har preferenser och gillar olika. Jag förstår bara inte hur man kan rata någon för att den trivs med att vara på ett visst sätt.

    Jag menar va fan det är väl mig, personen killen tycker om, hoppas jag, sen hur fan jag vill ha min fitta, armhålor och ben måste jag få avgöra själv, faktiskt. OCH det varierar frisk vill jag lova. Min kropp, mina val.

    Din kropp, dina val!

    För jag hoppas fan du har självkänsla nog att se ut hur tusan du vill oavsett vad någon brud säger till dig TS?

    Jag har dock stött på ett lustigt fenomen det sista, män som absolut rakar sig, men som absolut vill ha kvinnor som behåller hår även om de ansar. Det tycker jag är lite kul rakade män som söker icke renrakade kvinnor.


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym
    HäckHäxan skrev 2014-08-31 07:43:15 följande:
    Anonym (Hårig) skrev 2014-08-31 03:11:06 följande:
    Om jag skulle träffa någon första gången så skulle jag tänka att killen förväntar sig att jag ska vara rakad och för att själv känna mig bekväm så skulle jag nog var rakad då. Men jag trivs egentligen bäst orakad. Är i en relation där jag fått killen att sluta raka sig efter att jag påpekat att jag gillar att han är hårig och även förklarat att jag vill vara hårig och det har inte varit några problem. Så bara för att en tjej är rakad första gången betyder ju inte det att hon alltid kommer vara det. Träffar du någon är det väll bara att förklara att du gillar håriga tjejer. Hur du ska träffa tjejen du vill vara med kan jag dock inte svara på.

    Falsk marknadsföring då alltså?
    Helt klart. Jag erkänner att jag inte är modig nog att flasha fram en fullt hårig buske vid första dejten eftersom det anses så onormalt idag...
  • Anonym (Hårig)
    Anonym skrev 2014-08-31 07:59:48 följande:
    Helt klart. Jag erkänner att jag inte är modig nog att flasha fram en fullt hårig buske vid första dejten eftersom det anses så onormalt idag...
    Håller helt med anonym, man är ju typ unik om man är orakad i duschrummet på bashuset på badhuset, tänk dig då hur unik man är om man är relativt ung och orakad och går hem med någon efter krogen. Om jag träffade en kille som absolut ville att jag skulle raka mig så skulle jag nog göra det, iaf då och då! Under bikinitiden gör jag det ibland ändå. Jag kräver i princip att killen ska vara hårig (ju mer desto bättre) så då måste ju jag ställa upp iaf lite på det killen gillar ;)
  • Anonym (intressen)

    Jag vet inte, men kanske blir det lättare att hitta en naturlig kvinna om du tar reda på vad hon har för intressen och personlighet. Det kanske kan hinta lite om hur hon friserar sig. 

  • Cuddles

    Och här trodde man tråden skulle handla om hur man hittar personer som inte var tillgjorda och istället naturliga i sitt sätt...  blev lite förvånad.

  • Anonym (vackert)
    Anonym skrev 2014-08-31 07:59:48 följande:
    Helt klart. Jag erkänner att jag inte är modig nog att flasha fram en fullt hårig buske vid första dejten eftersom det anses så onormalt idag...
    Åååååååhhhhhhhh....................tänk om ni flashade fram en riktig tokbuske, då skulle jag nog komma redan innan första besöket i hennes vackra skog {#emotions_dlg.flower}
    Dock tycker jag att det är asfult när en man är hårig, så av mig får kvinnan "bara" en tofs i retur:)
Svar på tråden Hur hitta en naturlig kvinna?