Inlägg från: Anonym (efter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (efter)

    Är jag bi eller hetero?

    Anonym (Fundersam) skrev 2014-08-31 02:46:04 följande:

    Jag vet verkligen inte om jag är bisexuell eller inte.
    Jag har alltid sen väldigt ung ålder ( innan tonåren ) varit nyfiken och intresserad av tjejer. 
    För några år sen hade jag sex med 3 tjejer, varav en av dom gjorde jag det med ett par gånger till efteråt. 
    Jag tände på det, men kom aldrig. 
    Ser jag fittor så blir jag jättekåt, när det gäller kukar så är det bara min fästmans kuk som gör mig kåt, ingen annan.
    Tror ni att jag är bisexuell?


    Blir du kär i tjejer?
    Skulle du kunna tänka dig att gå hand i hand och gulla med en annan tjej?
    Hur ser du på att vakna upp och äta frukost ihop och pussas och kela?
    Bo ihop och dela vardagen.
  • Anonym (efter)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 02:53:49 följande:
    seriöst du låter inte så gammal...svar ja..du är  troligtvis flata mer än bi
    Vad baserar du det på?
  • Anonym (efter)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 03:02:24 följande:
    sättet det skrivs på
    Kan du utveckla det? Varför hon skulle vara lesbisk?
  • Anonym (efter)
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-08-31 03:13:46 följande:
    Jag blir inte kär, men innan jag träffade min nuvarande fästman så kunde jag ibland titta på tjejer, eller en viss tjej jag kände och tänka " Det vore så mysig att sova naken bredvid henne, vakna och mysa med våra nakna kroppar ihop " .
    Det är väl ungefär så.
    Känns som att det mesta med tjejer för dig handlar om sex? Då tror jag inte att du är bi. Du bara tänder på tjejer.
  • Anonym (efter)
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-08-31 03:21:37 följande:
    Ja, eller åtminstone att ta på en tjej. 
    Har svårt att tänka mig ett liv med en tjej, hur jag än tänker så återkommer tankarna i dom sexuella banorna med en tjej..
    Hur känns efter att du har fått orgasm och är tillfredsställd. Jag är man och har haft sex med andra män flera gånger, tänker ibland på män när jag onanerar men ser mig själv som 100% hetero. Eftersom jag inte har några förälskelsekänslor överhuvudtaget för män.  Gillar inte att ligga och mysa efter sex eller så. När vi har haft sex och jag har kommit vill jag nästan att de ska gå direkt.Har aldrig haft samma känslor för män som kvinnor.
  • Anonym (efter)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 03:39:36 följande:
    bara att inse att du är minst bi
    Men hur kan jag vara det? Jag har aldrig blivit förälskad i en man. Jag aldrig varit intresserad av en man efter att jag har fått orgasm. Skulle aldrig kunna genomföra en typisk paraktivitet med en man, vara romantisk mot en man eller så.
  • Anonym (efter)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 03:45:51 följande:
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Bisexualitet
    Exakt!
    "Bisexualitet är en sexuell läggning där personen känner sexuell och emotionell dragning till personer oavsett kön".
    Emotionell dragning saknar jag. Jag blir alltså inte kär i män.

  • Anonym (efter)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 03:54:15 följande:
    så vad kallar du det för när du suger kukar och blir påsatt utav män?hetro eller?nej du är minst BI...alt HOMO
    Det är väl en fetisch kan man väl säga.
    Du kan inte riktigt bestämma vem som är bi- eller homosexuell. Det finns en definition och den inkluderar emotionell dragning. Det kan du inte bara välja att bortse från. Visst kan man kritisera ett begrepp och ha andra åsikter men då vill jag gärna höra argument för den saken. Argument som inte är "så är det bara" utan argument som baseras på forskning och litteratur inom ämnet.
  • Anonym (efter)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 04:00:56 följande:
    Bisexuell är en person som som är sexuellt /eller emotionellt intresserad av både tjejer och killar.
    Men jag förklarade precis att det inte var så.

  • Anonym (efter)
    Anonym (Flatfan) skrev 2014-08-31 04:23:37 följande:

    Jag identifierar mig som flata, men kan bli kär i vilket kön som helst, har haft relationer med män och kan absolut njuta av sex med män. Jag längtar dock aldrig efter en man, de mest "duger" när jag är kåt men jag skulle alla gånger välja en tjej framför en kille. Jag kan bli kär i killar och har varit det, men då är det efter att jag lärt känna dem. Någon sån där störtförälskelse blir det inte, utan det tar ett bra tag och sedan är det deras inre, inte yttre, som jag åtrår. Med en tjej åtrår jag bådadera, och det är med en tjej jag kan se mig själv leva mitt liv. 
    En tjej kan jag se och direkt känna så mycket mer för. En tjej kan jag jobba för att få då jag känner helt annorlunda för dem. Tjejer är liksom.. tjejer :)  En kille skulle jag bara inte anstränga mig för på det viset, jag känner inte för dem på så vis att det är värt något jobb. 
    Sen brukar ju killar vara lätta att få i säng, eller vart en nu vill, ändå, och det är större tillgång på män än kvinnor åtminstone i de kretsar jag rör mig, så valet faller ofta på mansfolk. 

    Inser att jag kanske låter som ett jävla svin som ser män som slit och släng-varor. Så är det inte, jag är öppen med hur jag fungerar och jag behandlar ingen som skit och låtsas/spelar spel. Sen att en del män tror att de kan "omvända" flator, eller att de vill ligga trots min läggning kan jag inte ta ansvar för, det är deras val, jag kör med öppna kort. Ingen förtjänar att bli förd bakom ljuset eller överkörd, oavsett kön, och jag gör allt jag kan för att inte förminska någon! Så slipper ni hoppa på mig om det :)

    Alla är vi unika, min läggning förvirrar kanske, många skulle kalla mig bisexuell, många tror att jag är heterosexuell då de bara hört talas om de killar jag varit med. Men JAG ÄR FLATA, så enkelt är det. För att JAG känner så. Precis som att ingen kan säga om du är homo, bi eller hetero, eller pan eller queer eller... Det svaret får du hitta själv.
    Egentligen spelar det kanske inte så stor roll vad du är, utan det kan vara lika gott att inse att du bara är eller inte är eller inte bryr dig om vad du är. Allt behöver inte stämplas. 
    Du har en fästman som du antagligen älskar och vars kuk gör dig kåt, det kan räcka för nu. I framtiden kanske du har en fästmö vars fitta du älskar, vad spelar det för roll idag? :)


    Exakt varför är det så viktigt med att ha en etikett för många? Eller att lägga en etikett på andra?
Svar på tråden Är jag bi eller hetero?