• Hamburgartjuven

    Experimentell anal onani

    Hej!

    Vi behöver en tråd för oss som experimenterar med anal onani. Män, kvinnor eller transgender spelar ingen roll.

    Här diskuterar vi metoder, hjälpmedel, erfarenheter, orgasmtekniker et.c. Men det ska vara onani (även om den får vara gemensam)

    Homofober, religiösa fanatiker och andra konservativa får gärna hoppa över att komma med debattinlägg och förmaningar.

  • Svar på tråden Experimentell anal onani
  • Hamburgartjuven

    ... Får väl börja själv...

    Är 38 år, gift man som levt med samma kvinna i 10 år. Har nog pillat där bak sedan åtminstone 16-17 års ålder men då mest provat ett finger vid en runk.

    Började prova leka med dildo på egen hand när jag träffade frun. Hon hade en avlagd som jag testade och gillade. Köpte en buttplugg typ 2005 men den var inget för mig.

    Har de 4-5 senaste åren fastnat framförallt för jellydildos men även testat en hård g-punktsstav för kvinnor och lite annat.

    Älskar att kolla på anal onani-klipp, gärna webcamklipp, när jag leker själv.

    Testade en ny grej i förrgår som jag återkommer till om vi blir fler onanister i tråden

  • Anonym (Hej!)

    Hej!

    Jag är kvinna och jag onanerar ofta med hjälp av vattenkranen i badkaret. Samtidigt som jag låter vattenstrålen stimulera klitoris så har jag även en analplugg modell mindre med sugkopp. Den fäster jag i badkaret och kan lätt jucka mot den och vattenstrålen. Jag for riktigt starka orgasmer varje gång.

  • Anonym (onanist javisst)
    Anonym (Hej!) skrev 2014-08-31 12:23:42 följande:

    Hej!

    Jag är kvinna och jag onanerar ofta med hjälp av vattenkranen i badkaret. Samtidigt som jag låter vattenstrålen stimulera klitoris så har jag även en analplugg modell mindre med sugkopp. Den fäster jag i badkaret och kan lätt jucka mot den och vattenstrålen. Jag for riktigt starka orgasmer varje gång.


    Det där låter väldigt väldigt härligt!
  • Hamburgartjuven

    Låter grymt skönt!

    Själv har jag haft två pluggar.

    Den första var lite orutinerad av mig. Den hade ingen sugpropp och diametern i mitten var nog 4 cm... Inget för nybörjare...

    Den andra köpte jag för kanske två år sedan, en svart som hade två maxpunkter. Den hade också en massageeffekt. Den var max 10 cm lång och 2,5 cm i diameter så den blev då för liten istället för mig

    ... Hittills otur med buttplugg alltså och funderar nu på analkulor som nästa inköp.

  • Anonym (onanist javisst)
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-31 12:23:35 följande:

    ... Får väl börja själv...

    Är 38 år, gift man som levt med samma kvinna i 10 år. Har nog pillat där bak sedan åtminstone 16-17 års ålder men då mest provat ett finger vid en runk.

    Började prova leka med dildo på egen hand när jag träffade frun. Hon hade en avlagd som jag testade och gillade. Köpte en buttplugg typ 2005 men den var inget för mig.

    Har de 4-5 senaste åren fastnat framförallt för jellydildos men även testat en hård g-punktsstav för kvinnor och lite annat.

    Älskar att kolla på anal onani-klipp, gärna webcamklipp, när jag leker själv.

    Testade en ny grej i förrgår som jag återkommer till om vi blir fler onanister i tråden


    Har själv en leksak som man för in och som med vibrationer stimulerar prostatan, och från utsidan så stim. den även mellangården.
    Vafalls?! *L* Nu vill vi, (ok, jag) ju veta vad det var som du testade i förrgår:)
    Men tror inte att jag är ensam om att vilja veta:P
  • Hamburgartjuven

    Är det en "Rude boy " du har? Har velat köpa en sådan men varit rädd att den är väldigt liten?


    Anonym (onanist javisst) skrev 2014-08-31 13:06:33 följande:

    Har själv en leksak som man för in och som med vibrationer stimulerar prostatan, och från utsidan så stim. den även mellangården.

    Vafalls?! *L* Nu vill vi, (ok, jag) ju veta vad det var som du testade i förrgår:)

    Men tror inte att jag är ensam om att vilja veta:P


  • Anonym (onanist javisst)
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-31 13:18:30 följande:

    Är det en "Rude boy " du har? Har velat köpa en sådan men varit rädd att den är väldigt liten?


    Minns tyvärr inte vad den heter, men den är formad ungefär som ett C,
    och kostade ca 6-700.
  • Anonym (älskar anala lekar)

    Älskar att experimentera med olika dildos, pluggar samt grönsaker i analen. Såg ett klipp där en kvinna hade en fist buttplug som jag bara blev tvungen att beställa hem men som man kan förstå så är den ju stoor men det gör inget för hela den är helt underbar att leka med i analen och den stretchar helt otroligt underbart och min man älskar att få använda den på mig :)

  • Hamburgartjuven
    Anonym (älskar anala lekar) skrev 2014-08-31 15:26:47 följande:

    Älskar att experimentera med olika dildos, pluggar samt grönsaker i analen. Såg ett klipp där en kvinna hade en fist buttplug som jag bara blev tvungen att beställa hem men som man kan förstå så är den ju stoor men det gör inget för hela den är helt underbar att leka med i analen och den stretchar helt otroligt underbart och min man älskar att få använda den på mig :)


    Berätta gärna mer

    Vad jag gjorde i förrgår var att jag onanerade med min favoritdildo "Jolly buttcock" som är en jellydildo som är väldigt smal men med ett stort ollon. Det kräver en lång uppvärmning för mig innan jag får in ollonet bakom ringmuskeln. Sen krävs det nästan lika lång tid av lek med den in och ut (utan att gå djupt) innan ringmuskeln är avslappnad. När jag gjort det blev jag sugen på att använda fingrarna... Något jag gör väldigt sällan och inte brukar gilla... Men rejält uppvärmd hade jag snart tre och sen fyra fingrar i mig. Jag kände hur muskeln fungerade och svarade på mina rörelser och lärde mig mer om det (man känner ju inte det på samma sätt med en dildo). Jag provade föra in även tummen och kom innanför muskeln en bit. Avbröt dock det men hade då blivit så mjuk att jag kunde föra in mina fyra fingrar och hela handflatan ner tills att tumbasen tog emot. En mycket märklig och svårbeskrivlig känsla. Känslan av hur baken kändes i handen, fantasin av vad jag gjorde... Sperman rann ur min halvstyva kuk ganska snabbt efter att jag nått tumbasen...

    Frågan är om jag vågar testa och utveckla detta spår som jag tidigare hålla mig ifrån...
Svar på tråden Experimentell anal onani