• Anonym (lite maris....)

    män - leksaker

    HEJ!
    En liten fråga, kanske dum? Men ni killar vad gillar ni för leksaker bäst? Att använda på er eller tillsammans med partnern men för din njutnings skull? 
    Vad gillar ni fleshligt? Nån annan fiffig sak som tjejen kan göra det skönt för dig med?
    Har ni testat en "uppblåsbar" så att säga? En sexdocka? Ensam eller med parnern? Vad tycktes? Är sugen på att köpa nåt att leka med tillsammans, nåt nytt som vi inte provat. Nåt som gör det lilla extra för honom.
    tips?

  • Svar på tråden män - leksaker
  • Anonym (lite maris....)
    högerfoten skrev 2014-08-31 21:47:48 följande:

    Jag gillar fleshlighten, den är riktigt skön. ????


    härligt att höra. Härligt att se filmsnuttar där ni killar knullar en fleshligt, det är tändande.
  • hännrick

    Jag har funderat mycket på det där med hjälpmedel och leksaker och vad jag skulle kunna ha glädje av men har hittills inte funnit något jag varit beredd att spendera pengarna på.

    En docka borde vara det närmaste äkta vara en man kan komma men utbudet verkar mestadels bestå av billigt skräp. Det finns olika namngivna dockor för män med olika smak och intressen. Bilderna på förpackningen presenterar blondinen Amy, brunetten Stacy eller sjuksköterskan Nancy som en sexig och verklighetstrogen alternativ lösning för den ensamme mannen. Innehållet verkar dock var mer eller mindre detsamma oavsett vilken docka det gäller. En kroppsformad "badboll" i "hudfärgad" plast, det enda som skiljer är några smådetaljer och eventuella tillbehör. Jag har ärligt talat svårt att tänka mig att den som någon fått ligga med en tjej på riktigt skulle tycka att upplevelserna ens går att jämföra.

    Det finns dyrare alternativ som såklart är mer verklighetstrogna men då handlar det om tiotusentals kronor. Den som har en någorlunda normal ekonomi kan välja mellan en hygglig begagnad bil eller en Real Doll.

    Masturbatorer, eller lösfittor som de ofta kallas trots att de ibland är utformade som mun eller anal, finns att köpa från strax under hundralappen till tusentals kronor och på här har det faktiskt hänt en del på senare tid. Sexleksaker för män har tidigare betraktats som lite sunkigt och desperat. Produkter för män som pga sociala problem eller funktionshinder har problem att hitta en partner.

    Fleshlight ändrade på det och plötsligt kunde en man ha en leksak utan att betraktas som pervers eller avvikande. Personligen tror jag att en fleshlight kan vara ett utmärkt sätt att för den handarbetande mannen att variera sig.

    Generellt verkar Fleshlight vara det mest prisvärda alternativet men jag är fortfarande mycket osäker på hur en sådan skulle passa mig som har en utrustning som storleksmässigt ligger en bit ifrån genomnittet.

    Om jag kommer så långt att jag verkligen köper en sexleksak är det betydligt troligare att det är något för anal stimulans än något att stoppa snorren i.

  • högerfoten
    Anonym (lite maris....) skrev 2014-08-31 21:51:54 följande:
    härligt att höra. Härligt att se filmsnuttar där ni killar knullar en fleshligt, det är tändande.
    Ja, det är tändande att få göra det inför en tjej med. Sen får ju gärna tjejen ta över arbetet med Fleshlighten precis som om en kille som leker med en dildo på tjejen.
  • Anders 386

    En docka går iaf fetbort när man har en kvinna..
    En fleshligt tycker jag också går fetbort när man har äkta varan intill sig.
    Nåt analt skulle jag kanske kunna tänka mig, en buttplugg tex. Eller en "Magic Wand", den kan båda ha roligt med. 

  • högerfoten
    Anders 386 skrev 2014-09-03 10:51:32 följande:

    En docka går iaf fetbort när man har en kvinna..
    En fleshligt tycker jag också går fetbort när man har äkta varan intill sig.
    Nåt analt skulle jag kanske kunna tänka mig, en buttplugg tex. Eller en "Magic Wand", den kan båda ha roligt med. 


    Skulle du kunna tänka dig att din tjej knullar dig med en strap-on?
  • Anders 386
    högerfoten skrev 2014-09-03 10:58:22 följande:
    Skulle du kunna tänka dig att din tjej knullar dig med en strap-on?
    Svår fråga, i fantasin skulle det vara riktigt häftigt. Men min partner har nån slags bögfobi, jag tror inte hon fattat att en "vanlig" kille vill ha något därbak. För många år sen kom hon på att jag tyckte om att leka med dildo därbak, och det var nära att hon lämnade mig. Jag tror att hon kände sig hotad på nåt sätt eftersom jag sökte något som låg utanför vad hon kunde erbjuda mig. Jag har därför legat väldigt lågt med att visa att jag tänder på stimulans av rumpan. (Hon har aldrig vidrört min rumpa öht. nånsin.)
  • högerfoten
    Anders 386 skrev 2014-09-03 11:17:24 följande:
    Svår fråga, i fantasin skulle det vara riktigt häftigt. Men min partner har nån slags bögfobi, jag tror inte hon fattat att en "vanlig" kille vill ha något därbak. För många år sen kom hon på att jag tyckte om att leka med dildo därbak, och det var nära att hon lämnade mig. Jag tror att hon kände sig hotad på nåt sätt eftersom jag sökte något som låg utanför vad hon kunde erbjuda mig. Jag har därför legat väldigt lågt med att visa att jag tänder på stimulans av rumpan. (Hon har aldrig vidrört min rumpa öht. nånsin.)
    Jag skulle kunna tänka mig det om jag har det förtroendet för tjejen.

    Är det inte så att din tjej bara tycker att rumplekar är äckligt? Eller hon gillar själv att få den där bak?
  • Anders 386
    högerfoten skrev 2014-09-03 11:21:03 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig det om jag har det förtroendet för tjejen.

    Är det inte så att din tjej bara tycker att rumplekar är äckligt? Eller hon gillar själv att få den där bak?
    Jo, det kan ju vara så att hon helt enkelt tycker det är äckligt. Hon vill inte ha kuken därbak, men inga problem med ett finger som leker lite. (Och det njuter hon verkligen av)  Har väl tom slickat ibland. Men hon säger att det känns obehagligt efteråt med analsex, vi har testat ett par gånger. Så jag vet inte riktigt var jag har henne där, därför vill jag inte be henne att smeka mig i rumpan. 
  • Hamburgartjuven

    Köpte en modern kuksugningsmaskin igår för knappt 600 spänn.

    Typ en fleshlight med mun längst fram. Man kör kuken i ett gummirör och utanför det pumpar två pärlband upp och ner.

    Var faktiskt väldigt likt en riktig avsugning. Jag är dålig på att njuta av sådana så nu kan jag träna upp mig själv på det.

    Gillar ni avsugningar och får för lite sådana så är det värt priset.

  • rexia

    En vanlig buttplug eller en dubbeldildo så att man blir knullad av tjejen :) det kan jag rekomender!

  • Anonym (Fia)
    Anonym (lite maris....) skrev 2014-08-31 21:51:54 följande:

    härligt att höra. Härligt att se filmsnuttar där ni killar knullar en fleshligt, det är tändande.


    Åh, var finns sådana filmsnuttar? Vill gärna titta!
  • MrMom
    Anonym (Fia) skrev 2014-09-04 22:37:39 följande:
    Åh, var finns sådana filmsnuttar? Vill gärna titta!
    Bara att söka på det, eller så kan du någon här skicka en. Finns nog många som skulle ställa upp. :)
  • Hamburgartjuven

    Köpte även en galet billig runkgrej... Typ en tub i silikon formad som en kvinna. En 15 cm lång och 4 cm bred kvinna utan ben och huvud. Man tar på lite olja på kuken och på hennes 1 cm långa och 2 mm breda slida och sen trycker man in den med full kraft tills hon vidgas till max och kuken åker ut genom halsen... Väldigt tokig men överraskande skön. Kommer på halva normala runktiden.

  • Anonym (lite maris....)
    Anonym (lite maris....) skrev 2014-08-31 21:51:54 följande:
    härligt att höra. Härligt att se filmsnuttar där ni killar knullar en fleshligt, det är tändande.
    Håller med, skulle vara otroligt tändande
  • MrMom
    Anonym (lite maris....) skrev 2014-09-24 11:19:38 följande:

    Håller med, skulle vara otroligt tändande


    Också ett sätt att bumpa en tråd; )
    Kik Daddy7006
  • Anonym (Dildo lover)

    Jag älskar att få en dildo i röven. Är hetrokille men anal stimulans är grymt! Har en rätt stor dildo som min kk brukar använda på mig.

  • Anonym (Hingsten)
    Hamburgartjuven skrev 2014-09-04 20:50:01 följande:

    Köpte en modern kuksugningsmaskin igår för knappt 600 spänn.

    Typ en fleshlight med mun längst fram. Man kör kuken i ett gummirör och utanför det pumpar två pärlband upp och ner.

    Var faktiskt väldigt likt en riktig avsugning. Jag är dålig på att njuta av sådana så nu kan jag träna upp mig själv på det.

    Gillar ni avsugningar och får för lite sådana så är det värt priset.


    Vad heter den???
Svar på tråden män - leksaker