• mawwliin

    Vita flytningar vid BIM - Gravid??

    Har BIM idag, och har haft den senaste veckan vita flytningar. Ganska krämiga/lotion. Jag hade även ont i tjejmagen ca fem dagar efter vad jag tror var ägglossning. Efter det har jag haft molvärk lite då och då, och även känt att det gör ont i brösten då och då. Men senast idag på BIM dagen så fick jag "inte gravid". Men jag känner inte av att jag ska få min mens. Brukar annars ha fruktansvärda smärtor innan och under mens.

    Jag och min sambo vill skaffa ett till barn och har försökt i 5 månader nu.

    Finns det en möjlighet att jag kan vara gravid trots att jag inte får plus på stickan?

    Med mitt första barn så visste jag inte när jag skulle ha mens, så jag reflekterade inte ens att jag kunde vara gravid. I v 7-8 plussade jag då. Och då var det ganska svaga plus. Kan jag vara låghormonare?

    Lång inlägg :P

  • Svar på tråden Vita flytningar vid BIM - Gravid??
  • Anonym (Lika undrande)

    Jag är på bim+1 med vitalotion flytningar. Negativt på Stickan. Har försökt i ett år att bli gravida så jag hoppas verkligen denna gång.

  • Anonym (Lika undrande)

    Svarade inte på din fråga ;) undrar samma som du och hoppas vi får svar.

  • Anonym

    Det skulle vara spännande om det är plus för oss :D man kan ju alltid hoppas :D ingen mens än för mig. Men hade mensvärksliknande smärtor förut idag, så jag hoppas att det bara var "växtvärk". Hur är det för dig, har du några symtomer?

  • Anonym (Lika undrande)

    Japp, men det är det där luriga att symtom innan mens i stort sett är som symtom innan plusset. Denna månad är det i och för sig nåt nytt; jag har mått illa till och från i en vecka och min cykel har aldrig varit så här lång.

    Håller tummarna för oss!

  • Anonym

    Hur lång cykel har du? Jag har så oregelbunden. Men har typ genomsnitt 30 dagar.

    Mina symtomer är som sagt lite brännande känsla i brösten nu och då. Precis som när jag väntade dottern.

    Känner avsmak på mycket mat. Är hungrig, men kan typ inte äta något :P otroligt blödig och kan typ inte se på "operations program" då typ viol jag spy :P sen hade jag molvärk från fem dagar efter ägglossning (som jag tror var de ) till för någon dag sen.

    Men har beställt test som kommer innan fredag, så får vänta snällt tills dess :P

    Har du barn sedan tidigare?

  • Anonym (Lika undrande)

    Jag har ett barn tidigare, nu 3 år. Då gick det på en gång. Kommer inte ihåg symtomen då mer än mensen inte kom men jag hade mensvärk.

    Imponerad av att du kan vänta till på fredag. Jag är test-junkie.

    Nu sovdags. Hoppas på oförändrat läge imorgon :)

  • Anonym

    Är egentligen test galen jag med, men har inga fler hemma :P så måste vänta tills dom kommer ;):P oförändrat här. Ingen mens.

  • Anonym (Lika undrande)

    Negativt och ingen mens idag också. Mysko

  • Anonym

    Ja verkligen. Ingen mens här heller. Har ju dock inte tagit något test då, hoppas dom kommer med posten i morgon ;)

  • FrökenC

    Spännande!

    Jag går också och väntar på resultat. Kan testa tidigast söndag men kroppen har varit lite skum på sistone.. Inbillar mig säkert för jag önskar det är positivt så mycket.

    Mina symptom är, vita klibbiga flytningar, magvärk de senaste tre dagarna, svårt att sova på nätterna pga det, ont i ryggslutet om jag står upp. Inte lika sugen på allt sött som jag alltid är, illamående vid träning och får kväljningar av andras svettdoft. Inte så känslig annars. Var hos läkare igår i annat ärende och var kärnfrisk i övrigt. Hoppas hoppas!????

  • mawwliin

    Hej frökenc :D ungefär samma symptomet som mig. Jag är på bim +2 idag. Gjorde ett sånt där känsligt test förut mitt på dagen, men ett stort minus :( men hoppet är inte ute än :)

    Vad spännande hoppas att du får ditt plus :D har du försökt länge?:)

  • FrökenC

    Nej första försöket, men vi har hållt på som kaniner varje dag sedan senaste mens så man hoppas att det är något på gång????. Jag tänker nog inte testa på söndag utan avvaktar tills mensen är tillräckligt sen, OM den blir sen...???? har börjat köpa lite babykläder för det är så mycket som behövs sen när det väl är dags och det är första barnet. Och renovering och allt av ett rum.

    Åh, men hoppet är det sista som överger en. Håller tummarna för dig och att mensen uteblir????. Är det ditt första?

  • mawwliin

    Jag har en flicka som snart blir ett år, så blir andra:P

    Haha ja hoppet är verkligen det sista som överger en:P jag hoppas mensen inte kommer, mem har blivit superförkyld helt plötsligt, så hoppas inte det är därför den är sen:/

  • FrökenC

    Du får hålla mig uppdaterad hur det går. Hoppas på positivt besked för oss båda.

    Har namnlistan klar .

Svar på tråden Vita flytningar vid BIM - Gravid??