• favorit61

    Min fru vill at jag smiskar hennne..

    Min fru har senaste tiden velat att jag smiskar henne när jag knullar henne bakifrån. I början så smiskade jag henne lite men sen mer och mer och hon skriker om mer och kommer i flertal orgasmer. Jag har börjat bli så kåt på det, och jag har aldrig tänkt på det förut, men nu så kåt på att smiska min fru.Så härligt att hitta något nytt. Har ni några erfarenheter av smiska tjejer och vad är det som dom gillar? frågat min fru hon vet inte riktigt men smärta och skönt blir dubbelt så skönt. Säger hon.

  • Svar på tråden Min fru vill at jag smiskar hennne..
  • HasseA

    Så trevligt! Det där tror jag att ni kan utveckla mycket. Till att börja med går det ju att smiska henne också när hon rider dig, även om man får slå lite i blindo. Och så går det ju att utveckla till att använda paddlar eller pinnar osv och smiska när hon ligger på mage, står på alla fyra, eller står på fötterna. Om hon nu visar sig gilla det.

    Jag har en blogg där de inlägg som jag markerat med ordet smisk finns här: hasseochanna.wordpress.com/category/smisk/

    Jag har inte erfarenhet av mer än en kvinna vad gäller smisk, och har inte några exakta tips att komma med, men har skrivit en del om smisk på bloggen, så det kanske går att få några idéer därifrån. Och om du har någon specifik fråga svarar jag gärna om jag kan.


  • Anonym (mittliv)

    Erfarenhet och erfarenhet... Jag har väl alltid lite gillat att smiska men det va inte förrens jag träffade min älskade fästmö som jag på allvar började ha hårdare sex. Det smiskas och örfilas, stryps och hålls fast, hon gillar också spänningen och smärtan i kombination med kärlek och respekt. Tips på smisk.. Well det är väl inte så mycket att ge, hitta rätt gung och ställning så du kan ta i ordentligt bara om det är det hon vill.. :)

  • Anonym (Jo)

    Jag brukar ge min man knytnävsslag i mellangärdet. Det gillar vi.

Svar på tråden Min fru vill at jag smiskar hennne..