• Anonym (TS)

    unga tjejer!! Ska vi följas åt på resan mot plusset 2014?

    Hej alla barnlängtande tjejer!
    Jag och min kille har försökt i 7-8 månader nu, utan något pluss. Någon som vill följas åt och peppa varandra och dela tankar/symptom på resan?:) vårt mål är att få ett pluss innan året är slut iallafall!! Min nästa bim är på söndag 7/9!

  • Svar på tråden unga tjejer!! Ska vi följas åt på resan mot plusset 2014?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Youngster!) skrev 2014-09-04 08:51:56 följande:

    Vad menas med ung? :)


    Runt 17-25 skulle jag nog säga:D
  • 911103

    Jag är på! :) Man blir ju galen av alla förhoppningar/tankar o vågar inte prata så mycke om det med pojkvän, vänner m.m. Ifall att de inte är nått, så känner man sig så dum! Jag slutade med mini-piller i april, hade min första ägglossning förra veckan! (YEEEY!!!) Har testat med clear blues digitala äl-tester. Så nu är de väl bara att vänta... BIM 13/9! Hittils har jag kännt ilningar i tjejmagen, åksjuka till o från och är jätte svullen (uppblåst) om magen hela tiden. Så jag hoppas att allt inte bara är inbillning! Orkar inte vara testnarkoman nå mer! ;)

  • Anonym (TS)
    911103 skrev 2014-09-04 09:20:23 följande:

    Jag är på! :) Man blir ju galen av alla förhoppningar/tankar o vågar inte prata så mycke om det med pojkvän, vänner m.m. Ifall att de inte är nått, så känner man sig så dum! Jag slutade med mini-piller i april, hade min första ägglossning förra veckan! (YEEEY!!!) Har testat med clear blues digitala äl-tester. Så nu är de väl bara att vänta... BIM 13/9! Hittils har jag kännt ilningar i tjejmagen, åksjuka till o från och är jätte svullen (uppblåst) om magen hela tiden. Så jag hoppas att allt inte bara är inbillning! Orkar inte vara testnarkoman nå mer! ;)


    Välkommen!:))

    Ja det är ju så svårt att veta om det är gravidsymptom eller bara att mensen är påväg! Åhh va roligt, hoppas att det är något litet som växer där inne

    Jag har också kännt illamående nu dom senaste dagarna och på kvällarna är min mage såååå svullen samt huvudvärk men man vågar nästan inte hoppas på något för man vill inte bli besviken!

    Haha det där med testnarkoman känner jag igen, och testlagret.se är "the drugdealer" haha:D

    Jag håller tummarna för dig!!
  • 911103

    Tack detsamma!! :)

    Nej de är en riktig berg o dalbana egentligen. De trodde man inte när man va yngre o tänkte på framtiden.. Ung o naiv!

    Alla negativa tester man fått, att man känner sånt misslyckande. De är tur att de går över igen ganska snabbt men ändå. Jag blir iaf lite rädd, att +et ALDRIG ska komma!!

    Har du gjort några äl-tester? Jag fick min mens nästan direkt efter att jag slutade med m-piller men de dröjde ju som sagt några månader innan äl kom igång! Och de va inte alls de datumen som jag trodde o räknat på att de skulle vara...

  • Minsko

    Jag hoppar också in!

    Jag slutade med p- ring i slutet på juli. Förra månaden var jag bombsäker att jag var gravid. Lurade mig själv att jag fick alla möjliga symptom, men egentligen var det nog bara kroppens reaktion av att inte få hormoner för första gången på 8 år :P

    Hur gamla är ni? Jag är född 91 och min sambo är 83a. Jag känner mig väldigt utsickande att försöka få barn vid så ung ålder, men både jag och min sambo längtar så. Dessutom känns det faktiskt som att det skulle klaffa väldigt bra med resten av livet just nu :)

  • 911103

    Jag rekomenderar ägglossningstester! Då får du både koll på om du har de och när! :)

    Jag är född 91 och han 80a! Äsch, så länge man själv känner sig redo så spelar åldern ingen roll tycker jag! Samtidigt så skulle man +a idag kommer ju inte bebis imorgon så jag tror att dom runt omkring som ifrågasätter hinner vänja sig med tiden.

    Vi längtar också, fast jag är nog med utåt med det.. Han är ju ändå över 30 (inga barn sen tidigare) så jag känner mig supertrygg i de här! Sen om andra har problem med det så är de deras huvudvärk! :)

  • 911103

    Vart ett jäkla tjat om äl-tester från min sida nu, haha. Testnarkomanen i mig som talar!..

  • Anonym (TS)
    911103 skrev 2014-09-04 10:18:06 följande:

    Tack detsamma!! :)

    Nej de är en riktig berg o dalbana egentligen. De trodde man inte när man va yngre o tänkte på framtiden.. Ung o naiv!

    Alla negativa tester man fått, att man känner sånt misslyckande. De är tur att de går över igen ganska snabbt men ändå. Jag blir iaf lite rädd, att +et ALDRIG ska komma!!

    Har du gjort några äl-tester? Jag fick min mens nästan direkt efter att jag slutade med m-piller men de dröjde ju som sagt några månader innan äl kom igång! Och de va inte alls de datumen som jag trodde o räknat på att de skulle vara...


    Eller hur, man blir nästan lite rädd när +et aldrig kommer :S man får ju göra en utredning efter ett års försök men vet du om det gäller även när man gått på p-piller/ minipiller innan eller måste man vänta längre då för att kroppen tar tid att återställa sig?:)

    Jag vet knappt hur ÄL-tester fungerar...haha..jag har aldrig använt det utan vi räknar ut ungefär när ÄL borde vara:D

    Oj kan det ta så lång tid innan ägglossningen startar? Jag trodde den kom igång när mensen va igång, kanske borde börja med ÄL-tester nästa månad om mensen bestämmer sig för att komma :)
  • Sandravanilj

    Jag hoppar gärna in! Både jag och min sambo är födda -92 så vi är 22 år iår :) vi har försökt i 7 månader nu och fick ett tidigt mf i vecka 5 i juli! Haft en mens sedan dess och hade äl 1 september :) bim 17/9!

Svar på tråden unga tjejer!! Ska vi följas åt på resan mot plusset 2014?