• Anonym (Anonym)

    Hur tänker tjejen? Blir tokig!

    Tjena

    Har introducerat sexleksaker för tjejen, vilket har funkat sådär. Hon vill inte njuta av det.

    Kan börja med att berätta att hon har svårt att komma när vi har sex, oavsett hur vi gör. Så, jag drog upp sexleksaker.

    Det började med en vibrerande grej för klitoris, men det funkade inte jätte bra.

    Sen köpte vi en ganska stor dildo, testade den ett par gånger men hon avbröt alltid efter en stund och jag är nästan helt säker på att det var för att hon var påväg att komma. Det slutade med att vi gjorde oss av med den, hon sa att hon tyckte det kändes konstigt och osexigt typ.

    Det gick ett tag och vi köpte en sån man sätter på kuken, så den blir större.
    Vi körde på med den, och hon kom snabbt! Och kraftigare än jag någonsin sett henne komma, hon halvt svimma typ och bara låg o stöna, var helt lealös och det rann ordentligt med saft mellan benen. Efteråt var hon på ett jävla gott humör, hon brukar iofs vara på gott humör annars också efter sex men detta var något utöver det vanliga.

    Men, oavsett denna uppenbara orgasm, så säger hon att hon inte kom.
    Jag sa inget mer om det, jag visste ju att hon fick orgasm och tänkte att det här kommer hon vilja göra om.

    Nu vill hon i princip aldrig använda leksaken men hon låter mig heller inte slänga den.

    Varför väljer hon att leva ett liv med alldeles för få orgasmer när allt vi behöver är en leksak så kommer hon på 5 min?

  • Svar på tråden Hur tänker tjejen? Blir tokig!
  • Nyfiken gul

    jag tror inte det handlar om varken leksaken eller orgasmen.

    Det handlar om varför hon har svårt att FÅ orgasmen och svårigheten att njuta av sexet.

    Det känns som att det ligger mycket skuld och skam bakom den orgasm hon fick och att hon därför förnekar den. 

    Så vad har hon för historia bakom sig helt enkelt när det kommer till sex?   Hårt kontrollerad uppväxt?   Hur mår hon över sig själv - känner hon sig nöjd med sig själv? Hur funkar hennes självförtroende?  Vilka erfarenheter har hon med sig av sex - kan hon ha blivit utnyttjad av något pucko till pojkvän ?  Osv. 

    så alltså - du bör fråga varför hon har svårt med njutning, varför känns det som att hon skäms över att det är skönt? 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anders 386

    Jag anar lite samma beteende som hos min fru, men det är mer tydligt i ert fall.
    Det handlar om en principiell inställning att det är hennes partner som ska vara den perfekta älskaren, och det är hans kuk som ska tillfredsställa.
    Jag vet faktiskt inte om anledningen är hennes egna känslor eller om det handlar om att hon vill visa dig att du är en helt perfekt älskare som inte kan konkurreras ut av hjälpmedel.
    Jag använder ofta en dildo på min fru samtidigt som jag slickar eller smeker henne. Det är ganska tydligt att hon njuter av den behandlingen, hon får sköna orgasmer vilket hon inte får av vanligt samlag. Men när jag frågar henne om hon tycker det är skönt med dildon (som är lite större än min kuk.) så får jag inget ordentligt svar, hon svarar bara lite försiktigt att om jag tycker om att använda den på henne så är det ok. Hon vill liksom inte erkänna att hon får orgasmer lättare med dildon i sin fitta. Och att hon rent tekniskt njuter mer av den än min kuk. 
    (Min fru funkar inte riktigt heller med klitorisvibratorer, men det är nog individuellt, många njuter inte tillräckligt av små pirriga vibrationer. Funkar nog inte för alla helt enkelt. Och ljudet blir ett störningsmoment tycker jag.)

  • Anders 386

    Lite nyfiken TS, vad var det för penisöverdrag som funkade så bra? Du behöver inte göra reklam för var du köpt den, men vad heter den? Lite nyfiken att testa, skulle vilja se vad min fru tycker om att få känna en grövre kuk?

  • Anonym (A)

    Vad var de du använde som funkade så bra? Penis ring?

  • Q tankar
    Anders 386 skrev 2014-09-10 10:14:57 följande:

    Jag anar lite samma beteende som hos min fru, men det är mer tydligt i ert fall.
    Det handlar om en principiell inställning att det är hennes partner som ska vara den perfekta älskaren, och det är hans kuk som ska tillfredsställa.
    Jag vet faktiskt inte om anledningen är hennes egna känslor eller om det handlar om att hon vill visa dig att du är en helt perfekt älskare som inte kan konkurreras ut av hjälpmedel.
    Jag använder ofta en dildo på min fru samtidigt som jag slickar eller smeker henne. Det är ganska tydligt att hon njuter av den behandlingen, hon får sköna orgasmer vilket hon inte får av vanligt samlag. Men när jag frågar henne om hon tycker det är skönt med dildon (som är lite större än min kuk.) så får jag inget ordentligt svar, hon svarar bara lite försiktigt att om jag tycker om att använda den på henne så är det ok. Hon vill liksom inte erkänna att hon får orgasmer lättare med dildon i sin fitta. Och att hon rent tekniskt njuter mer av den än min kuk. 
    (Min fru funkar inte riktigt heller med klitorisvibratorer, men det är nog individuellt, många njuter inte tillräckligt av små pirriga vibrationer. Funkar nog inte för alla helt enkelt. Och ljudet blir ett störningsmoment tycker jag.)


    När du beskriver din frus reaktion så beskriver du ganska väl hur jag också skulle känna. För mig räcker det att han för in två fingrar och slickar mig - jag får ibland jobba hårt för att skjuta bort tankar som ger dåligt samvete -  tex att jag tycker att det är jobbigt när jag inte upplever att hans penetration med penis är lika skön som när han för in två fingrar i min slidat!!

    Min man upplever det från sitt håll - att han blir nedstämd av att hans penis och hans juckande inte räcker till....

    Så vi har kommit överens om - att jag ska njuta av det han gör och han ska känna sig tillräcklig genom att han kan tillfredställa mig på annat sätt...

    Det är komiskt när man betraktar situationen lite med distans - men i praktiken kan det bli väldigt frustrerande och svårt.

    Jag tror att TS måste prata med sin kvinna och gärna berätta hur han upplever det när han ser hur fantastiska orgasmer hon får. Tänker att han kan be om att få penetrera henne efteråt - för att få känna allt det varma och våta... För jag tror att om hon får veta hur eggad han blir av hennes upphetsning och om hon vet att han tar sig utrymme och tillfredställer sig tillsammans med henne efteråt.... så blir det lättare för henne att slappna av och bara njuta.....
    "Amare et sapere vix deo conceditor"
Svar på tråden Hur tänker tjejen? Blir tokig!