• smenskelling

    Nutrilett

    Har idag startat med en 3 veckors kur med Nutrilett , för första gången. Är just nu inne på påse nr två av fem. Och det absolut stökigaste är att man springer på wc hela tiden. Finns där någon mer som går eller har gått på denna diet ?? Funkade det?? Jag behöver få en kick start då jag har bukfetma är 173 lång och väger 85kg.
    Hade varit kul om där fanns andra me erfarenhet av Nutrilett. .

  • Svar på tråden Nutrilett
  • smenskelling

    Ingen av alla ni som är här inne har någonsin testat pulver diet ???

    Är inne på dag nr två och mår oväntat bra! Gått ner två kg , visserligen vätska bara men ändå !

  • smenskelling

    Tjhoo ! Va kul då är du inne på dag 2 nu? Hur känns det ? Har du mycket att gå ner? Jag har otroligt nog klarat 8dagar idag och mår jätte bra , har varit salt sugen ibland på kvällarna men har då tuggat tuggummi. Dricker vanligt vatten på dagarna och unnar mig kolsyrat på kvällarna ;) Första veckan va svår att behöva laga mat till resten av familjen , men nu går det bra.

  • Vinterpinglan

    Dag 2 och mår prima, missat en del vatten då vi setat på akuten och jag inte ville pimla vatten så mycket där. Ja jag har en del att gå ner själv då?

  • smenskelling

    Jag har som mål att gå ner minst 10kg. Ska du gå hela tre veckor ? Det ska jag göra. Har köpt hem tre veckors kur meddetsamma så att jag känner att jag blir tvungen att fortsätta, så man inte fuskar .. är bortbjuden till helgen men fundera starkt på att "sjuka" mig då det bjuds på mat o tårta, jag käkar pulver i smyg, om man säger så, bara min familj vet om det.

Svar på tråden Nutrilett