• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken leksak tror ni är skönast?
  • Anders 386

    Lite tveksam till vibrerande saker till kuken. Om jag skulle gissa tror jag inte nån av dom är speciellt skön. Ska de va nåt som vibrerar ska det va nåt rejält, typ en Magic Wand. Eller också en Fleshligt helt utan vibrationer. 

  • MrMom
    Anders 386 skrev 2014-09-09 15:39:15 följande:

    Lite tveksam till vibrerande saker till kuken. Om jag skulle gissa tror jag inte nån av dom är speciellt skön. Ska de va nåt som vibrerar ska det va nåt rejält, typ en Magic Wand. Eller också en Fleshligt helt utan vibrationer. 


    Har redan en Fleshlight något nytt. Skrattande
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Anders 386
    MrMom skrev 2014-09-09 15:42:59 följande:
    Har redan en Fleshlight något nytt. Skrattande
    En Magic Wand då kanske? Jag har inte testat själv, men däremot har jag testat en äldre elektrisk massageapparat som är avsedd för muskelmassage, och den är ganska mysig. Men det är jättehårda vibrationer, man får vara försiktig. Det skumma är att man får orgasm utan att man egentligen får ett ordentligt stånd. Lite annorlunda känsla än den vanliga utlösningen. Och en MW kan ju både killar o tjejer ha kul med.Glad. Den står nog högst på min önskelista nu, men tanken är ju att den huvudsakligen ska användas med min partner. 
  • MrMom
    Anders 386 skrev 2014-09-09 15:57:35 följande:
    En Magic Wand då kanske? Jag har inte testat själv, men däremot har jag testat en äldre elektrisk massageapparat som är avsedd för muskelmassage, och den är ganska mysig. Men det är jättehårda vibrationer, man får vara försiktig. Det skumma är att man får orgasm utan att man egentligen får ett ordentligt stånd. Lite annorlunda känsla än den vanliga utlösningen. Och en MW kan ju både killar o tjejer ha kul med.Glad. Den står nog högst på min önskelista nu, men tanken är ju att den huvudsakligen ska användas med min partner. 
    Magic Wand, om det är den som ser ut som en golfklubba så har jag provat den med. Den ger sköna vibrationer så den är ju att rekommendera, men jag ville se om man kunde hitta nåt där man kan ha händerna bakom huvudet om man vill. Eller om man ligger på magen och håller fast den så.
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
Svar på tråden Vilken leksak tror ni är skönast?