• Anonym (Wonderwoman)

    Killar, varför vill ni alltid se fittan?!

    Min fråga till er killar är alltså, varför vill ni alltid se fittan?! Alltså typ sära på ens ben o sen stirra rakt ner på den.. Samma sak gäller när ni vill ha bilder skickade till er, på fittan. Kan det verkligen vara så najs?!
    Jag tycker inte att en fitta, mussla, mus, call it what u wanna call it är speciellt vacker, i vissa fall även ganska äcklig.....

    Det här är bara vad jag har varit med om och det sker i regel alltid när jag har haft sex med någon...
    Explain please....

  • Svar på tråden Killar, varför vill ni alltid se fittan?!
  • Anonym (Billy-Bob)

    Man visar ju bilderna för kompisarna vid korvkiosken.

  • krillesthlm
    Anonym (Wonderwoman) skrev 2014-09-09 18:14:09 följande:

    Min fråga till er killar är alltså, varför vill ni alltid se fittan?! Alltså typ sära på ens ben o sen stirra rakt ner på den.. Samma sak gäller när ni vill ha bilder skickade till er, på fittan. Kan det verkligen vara så najs?!
    Jag tycker inte att en fitta, mussla, mus, call it what u wanna call it är speciellt vacker, i vissa fall även ganska äcklig.....

    Det här är bara vad jag har varit med om och det sker i regel alltid när jag har haft sex med någon...
    Explain please....


    vet inte vllka du har varit med men att få se en bacongrotta är väl inte så tilltalande alla ggr...hellre sexiga underkläder,ansikte,bröst,det lustiga är att på den sexsida jag är inne på så är det många kvinnor har som krav att ansikte ska visas om svar ska fås men vad visar dom själva..jo bacongrottanGlad
  • Anonym (Wonderwoman)
    Anonym (Billy-Bob) skrev 2014-09-09 18:22:11 följande:

    Man visar ju bilderna för kompisarna vid korvkiosken.


    Men så dum är man inte att man skickar dom så de kan sparas. Annars dåligt svar på själva frågan..
  • Anonym
    Anonym (Billy-Bob) skrev 2014-09-09 18:22:11 följande:

    Man visar ju bilderna för kompisarna vid korvkiosken.


    Hahaha..
  • Anonym (Billy-Bob)
    Anonym (Wonderwoman) skrev 2014-09-09 18:24:58 följande:
    Men så dum är man inte att man skickar dom så de kan sparas. Annars dåligt svar på själva frågan..
    Kanske frågan som är dålig?
  • Anonym (Wonderwoman)
    Anonym (Billy-Bob) skrev 2014-09-09 18:26:47 följande:

    Kanske frågan som är dålig?


    Then why answer it lil' bitch
  • Cuddles

    Fast jag kan tycka att det är lite sexigt, sära på benen delen.
    Kanske för att jag inte skäms för hur jag ser ut.

    Man kan oxå vända på det. Klart att jag är nyfiken på hur grabben jag gillar ser ut. Innan jag sett rl. Det är nog väldigt olika vad man tycker.

  • MrMom
    Anonym skrev 2014-09-09 18:26:28 följande:

    Fittor är vackra, goda och sköna.


    Sant.
    Cuddles skrev 2014-09-09 18:42:12 följande:

    Fast jag kan tycka att det är lite sexigt, sära på benen delen.
    Kanske för att jag inte skäms för hur jag ser ut.

    Man kan oxå vända på det. Klart att jag är nyfiken på hur grabben jag gillar ser ut. Innan jag sett rl. Det är nog väldigt olika vad man tycker.


    Klart man vill se, bygga upp spänningen liksom.. :)

    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Anonym (90bfac35@opayq.com)
    Anonym (Wonderwoman) skrev 2014-09-09 18:14:09 följande:

    Det här är bara vad jag har varit med om och det sker i regel alltid när jag har haft sex med någon...
    Explain please....


    Personally, I (generally) find them highly attractive and aesthetically pleasing.
Svar på tråden Killar, varför vill ni alltid se fittan?!