• emelieva

    VI SOM VILL BLI GRAVID <3

    Jag å fästmannen har försökt att bli gravid i nån vecka nu, vi har varit tillsammans i 2 år och känner oss superredo, speciellt efter ett missfall, han är 27, jag 21.
    Vilka vill hänga med och följas upp ? :D
    Alla åldrar, ensamstående som par, Alla får gärna hänga med.
    Alltid roligt att få följa andra i sitt försökande :)  

  • Svar på tråden VI SOM VILL BLI GRAVID <3
  • Therese2014

    Hänger på! Jag och sambon bestämde oss i helgen så nu ska vi köra på som bara den!:) har äl ca den 20de, då ska det mysas ordentligt!:)

    Är född 91 och sambon 92, bor i en tvåa i värmland:)

  • Lotten

    Har försökt snart ett år utan plus. Väntar på bim som är runt den 22:e. Kände i helgen en brännande och svidande smärta i livmodern. Är jättetrött och känner mig ledsen. Har också halsbränna.

  • Therese2014
    Lotten skrev 2014-09-09 20:05:40 följande:

    Har försökt snart ett år utan plus. Väntar på bim som är runt den 22:e. Kände i helgen en brännande och svidande smärta i livmodern. Är jättetrött och känner mig ledsen. Har också halsbränna.


    Trött, ledsen och halsbränna är väl bra tecken!:)
  • Tessi3000

    Hejsan!

    Jag och sambon vill ha vårt andra barn, vi bestämde oss förra månaden att börja försöka. Äl är om ca 1-2 veckor, får se om vi lyckas pricka rätt den här månaden :)

    Bor i Stockholm, jag är 24 och sambon är 25, vår dotter är född i april 2013 :)

  • Lotten
    Therese2014 skrev 2014-09-09 20:48:38 följande:
    Trött, ledsen och halsbränna är väl bra tecken!:)
    Hoppas hoppas! :)
  • Anonym
    Therese2014 skrev 2014-09-09 20:02:22 följande:

    Hänger på! Jag och sambon bestämde oss i helgen så nu ska vi köra på som bara den!:) har äl ca den 20de, då ska det mysas ordentligt!:)

    Är född 91 och sambon 92, bor i en tvåa i värmland:)


    Yeey! vad roligt, Hoppas  att det går fort!
    Mysa på skall vi också göra här hemma ;) 
  • Anonym
    Lotten skrev 2014-09-09 20:05:40 följande:

    Har försökt snart ett år utan plus. Väntar på bim som är runt den 22:e. Kände i helgen en brännande och svidande smärta i livmodern. Är jättetrött och känner mig ledsen. Har också halsbränna.


    Men Lotten  det är ju ett himla bra tecken, när jag var gravid blev jag supertrött och hade brännande och svidande smärta i magen, så det där är förhoppningsvis ett litet frö däri :D 
    *min graviditet slutade i missfall, men nu jäklar kör vi på igen! 
  • Anonym
    Tessi3000 skrev 2014-09-09 20:52:16 följande:

    Hejsan!

    Jag och sambon vill ha vårt andra barn, vi bestämde oss förra månaden att börja försöka. Äl är om ca 1-2 veckor, får se om vi lyckas pricka rätt den här månaden :)

    Bor i Stockholm, jag är 24 och sambon är 25, vår dotter är född i april 2013 :)


    Vad härligt att vi ändå blev några stycken som vill hänga på, Jag hoppas att ni får en liten lillasyrra eller lillebror åt er dotter inom en väldigt snar framtid. Förhoppningsvis nästa månad :D
  • Lotten
    Anonym skrev 2014-09-09 23:06:09 följande:
    Men Lotten  det är ju ett himla bra tecken, när jag var gravid blev jag supertrött och hade brännande och svidande smärta i magen, så det där är förhoppningsvis ett litet frö däri :D 
    *min graviditet slutade i missfall, men nu jäklar kör vi på igen! 
    Vilken vecka kände du detta?

    Beklagar :(

    Håller tummarna för att det går vägen snart igen :)
  • Anonym
    Lotten skrev 2014-09-10 09:10:23 följande:
    Vilken vecka kände du detta?

    Beklagar :(

    Håller tummarna för att det går vägen snart igen :)
    Runt 4-7 ungefär. :) 
    Det är okej, antog att det inte var vår tid bara. 

    Detsamma och jag hoppas verkligen att det plussas när du testar! :D 
Svar på tråden VI SOM VILL BLI GRAVID <3