• Klisterkalas

    Molande värk och Ägglossning

    Hej!


    Jag o min sambo planerar barn och jag hade ägglossning i helgen. Vi har försökt ha sex varannan dag sen mens. 


    Under ägglossning fick jag som mensvärk och det har hållit i sig tills idag då det blivit lite mer molande värk, kände även en stickning igår under magen vid byxkanten.


    Har gjort 3 ÄL test som alla visat på ÄL.


    Någon som känt så som tidiga symtom och varit gravida? Vad kan det annars också vara? Aldrig fått så tidigare.

  • Svar på tråden Molande värk och Ägglossning
  • niinnii87

    Hej! Jag hade ÄL i tisdags/onsdags. Fick iaf starkt utslag på ÄL sticka i tisdags. Oxå vi har haft sex aktivt för att planera in i ÄL.

    Detta är vårat 14e försök.

    I onsdags började jag få smått molvärk i "mensmagen", igår blev de värre å sträckte sig ut i ljumskarna, idag är den hemsk! Ut i ryggen, hela mensmagen, ljumskarna, höfterna.. Å humörsvängningar som attan!! Har 12 dagar kvar till bim så pmsen väntar jag inte ännu, såhär tidig är den aldrig nånsin..

    Mår riktigt konstigt.. Känner mig nästan febrig men ändå inte... Trött å nästan lite hängig!

    Vågar ju inte hoppas att det är en graviditet som spökar då vi försökt så länge..

    Hur har de gått för dig?

  • Klisterkalas

    Okej!

    I onsdags gjorde jag digital äl som visade en glad gubbe och då ska man ju ha sex inom 48 timmar och hade vi ju haft sex några timmar innan. Samt 3-4 dagar innan :)

  • Klisterkalas

    Beräknad mens* jäkla mobil! Är ny här med :)

    Aj aj va de spänner och drar i magen haha. När jag skrev i onsdags så va det inte såhär ont! De va mer molande värk, nu är de rejäla drag och mensvärk även dålig i magen och behöver gå på toaletten ofta.

    Hoppas inte det är missfall bara... Har så dåliga minnen utav de :( fick missfall i v 14 för ett år sedan...

  • niinnii87

    Tror inte på bebis denna månaden heller dock.. Efter 13 månader, 12 misslyckanden å ett misstänkt missfall så vågar man inte tro för mkt..

  • Klisterkalas
    niinnii87 skrev 2014-09-14 20:09:43 följande:

    Tror inte på bebis denna månaden heller dock.. Efter 13 månader, 12 misslyckanden å ett misstänkt missfall så vågar man inte tro för mkt..


    Inte för mig heller :/hur går de för dig?
  • niinnii87
    Klisterkalas skrev 2014-09-21 17:36:35 följande:
    Inte för mig heller :/hur går de för dig?
    Har bim på onsdag...

    Mår jäkligt konstigt med mkt molvärk, spänningar i bäckenbenet, ilningar å hugg i livmodern. Nästan en brännande känsla i livmodern..

    Mycket illamående, ömma bröst å humörsvängningar. Typiska pms symtom... Så hoppas inte på nått än.. Men det med bäckenet är nytt faktiskt.. Samma med den brännande känslan. Men vågar som sagt inte tro nått förrän jag ser det på en sticka..

    Själv då?
  • Klisterkalas
    niinnii87 skrev 2014-09-21 19:59:49 följande:
    Har bim på onsdag...

    Mår jäkligt konstigt med mkt molvärk, spänningar i bäckenbenet, ilningar å hugg i livmodern. Nästan en brännande känsla i livmodern..

    Mycket illamående, ömma bröst å humörsvängningar. Typiska pms symtom... Så hoppas inte på nått än.. Men det med bäckenet är nytt faktiskt.. Samma med den brännande känslan. Men vågar som sagt inte tro nått förrän jag ser det på en sticka..

    Själv då?
    Kraftig mensvärk och jäkla smärta i magen, som växt värk. Beräknad mens idag men ingen mens ännu.. Och gjorde test som visa negativt.
  • niinnii87

    Okey.. :(

    Jag fick min mens nu.. Har bokat tid på en klinik nu iaf. Så nu kanske vi kan få veta vrf det inte funkar för oss..

Svar på tråden Molande värk och Ägglossning