• teserese80

    vi som har barn som är äldre och vill nu skaffa syskon

    Undrar om här är nån som har ett barn som är runt 5-6 år när ni får nästa? Jag har en son född 09 och nu har vi bestämt att det är syskonverkstad på gång=) Jag är 34

  • Svar på tråden vi som har barn som är äldre och vill nu skaffa syskon
  • Vela81

    Hej
    Har två tjejer på 7 & 9 år, har försökt få till en tredje sedan snart 2 år.
    Tar nu ägglossningsstimulerande tabletter och har ÄL nu i dagarna, hoppas så mycket! är tredje kuren vi tar...

  • teserese80

    ja vi har hållt å likalänge Tar bidrottningegele men ska nog kontakta gyn så jag kan få lite hjälp.  fick min mens idag så besviken jag blev. 

  • VeronikaK

    Hej!

    Är i samma läge. Har två barn på 8 och 5 och hoppas på en trea. Mannen har dock varit tveksam tidigare men har precis ändrat sig. Är dock 38 år så det är ju inte säkert att det blir något i alla fall.

    Väntar mens i dag faktiskt. Ännu inget men försöker låta bli att tänka på det (inte så lätt!). Skulle nog bli både superglad och ordentligt chockad (och säkert orolig) om det på första "försöket" blev plus. Det tror jag ju inte.

    Har lite blandade känslor inför ett ev. syskon men mest positiva. Hur tänker ni om tid och ork? Det är väl det jag är mest orolig för i så fall.

Svar på tråden vi som har barn som är äldre och vill nu skaffa syskon