• Anonym (Samvete)

    Ska jag berätta för frun?

    Jag har en ganska ny tjejkompis och en av hennes väninnor berättade för henne att hon har sex med en gift man på sitt jobb, varpå min nya kompis skvallrar om detta för mig.

    Jag listade dock ut idag att jag vet vem hans fru är! En gammal vikarie på min förra arbetsplats. Så jag är inte vän med frun och har inte jobbat ihop på tre år men är fb-vänner.

    Nu är det alltså så att hennes man har en relation med sin kollega och det har pågått i 2 års tid. Snälla hjälp mig, ska jag berätta för frun eller bara blunda?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag berätta för frun?
  • Tow2Mater

    Som det låter vet jag inte om jag skulle kalla det "berätta", utan mera som att fora ett skvaller du hort vidare till frun. Gor du det, lägg fram det som just skvaller du hort, inte som fakta.

  • Anonym (Samvete)

    Alltså det är ju fakta. Hon bedyrar sin kärlek för den här mannen till min vän. Dom har en relation inte bara sex. Usch och nu är röstningen nästan 50/50.

    Jag tycker ju synd om frun och vill att hon ska få veta, men samtidigt vill jag ju inte förstöra för dom.

    Don är i 30+ åldern och kommer nog skaffa barn när som helst, så har hon inte rätt att veta innan?

  • krillesthlm
    Anonym (Samvete) skrev 2014-09-12 20:09:31 följande:

    Jag har en ganska ny tjejkompis och en av hennes väninnor berättade för henne att hon har sex med en gift man på sitt jobb, varpå min nya kompis skvallrar om detta för mig.

    Jag listade dock ut idag att jag vet vem hans fru är! En gammal vikarie på min förra arbetsplats. Så jag är inte vän med frun och har inte jobbat ihop på tre år men är fb-vänner.

    Nu är det alltså så att hennes man har en relation med sin kollega och det har pågått i 2 års tid. Snälla hjälp mig, ska jag berätta för frun eller bara blunda?


    pst...sköt dig själv och skit i andra...du har inte ett jävla dugg med det att göra
  • krillesthlm
    Flisan79 skrev 2014-09-13 02:27:12 följande:

    Fast du förstör inte för dem. Det jobbet har hennes man redan gjort.


    desto mindre anledning att vara skvallerkärring då va
  • Anonym (frun)
    Anonym (Samvete) skrev 2014-09-12 20:09:31 följande:

    Jag har en ganska ny tjejkompis och en av hennes väninnor berättade för henne att hon har sex med en gift man på sitt jobb, varpå min nya kompis skvallrar om detta för mig.

    Jag listade dock ut idag att jag vet vem hans fru är! En gammal vikarie på min förra arbetsplats. Så jag är inte vän med frun och har inte jobbat ihop på tre år men är fb-vänner.

    Nu är det alltså så att hennes man har en relation med sin kollega och det har pågått i 2 års tid. Snälla hjälp mig, ska jag berätta för frun eller bara blunda?


    Jag förstår ärligt talat inte varför du inte har berättat för mig att min bedrar mig med en annan kvinna?Så besviken är jag nu!
  • Anonym (Samvete)
    krillesthlm skrev 2014-09-13 02:25:05 följande:

    pst...sköt dig själv och skit i andra...du har inte ett jävla dugg med det att göra


    Fast jag tänker ju att om det var tvärt om, att min man hade en 2-årig relation vid sidan av och HON visste, eller att nån visste över huvudtaget och ingen sa nåt? Jag skulle bli jätteledsen om jag gick och skaffade barn med honom när alla visste.
  • krillesthlm
    Anonym (Samvete) skrev 2014-09-13 02:41:43 följande:
    Fast jag tänker ju att om det var tvärt om, att min man hade en 2-årig relation vid sidan av och HON visste, eller att nån visste över huvudtaget och ingen sa nåt? Jag skulle bli jätteledsen om jag gick och skaffade barn med honom när alla visste.
    återigen du har inte ett jävla dugg med det där att göra...mind your own business
  • Anonym (Samvete)
    krillesthlm skrev 2014-09-13 02:51:45 följande:

    återigen du har inte ett jävla dugg med det där att göra...mind your own business


    Låter som att du är på den otrogne mannens sida?
Svar på tråden Ska jag berätta för frun?