• Anonym (Gråter)

    Han kommer gifta sig med en tjej född 95

    Är jätteledsen, kommer gråta floder när jag skriver här men vet att de är i grund o botten mitt fel.
    Mitt ex (slut för 6 mån sen) kommer gifta om sig snart, med en yngre tjej. Jag är född 90.
    Han bor kvar i samma lägenhet och han har även henne där. Hon har "tagit över" min roll i hemmet och jag har flyttat till eget. Jag dör snart..!
    Jag har blivit deprimerad och nu när jag skriver har jag druckit några glas vin och bara gråter och är ledsen.
    Vad fan gör man?!

  • Svar på tråden Han kommer gifta sig med en tjej född 95
  • Anonym (-)

    Det tog slut för ett halvår sedan! Man går vidare.

  • Anonym (Gråter)

    Att hon är yngre.. Känns som har "bytt upp" sig, jag mår bara skit helt enkelt. Gå vidare, 7 års minnen, hur går man vidare bara sådär? :(

  • Anonym (Maja)
    Anonym (Gråter) skrev 2014-09-13 22:40:48 följande:

    Att hon är yngre.. Känns som har "bytt upp" sig, jag mår bara skit helt enkelt. Gå vidare, 7 års minnen, hur går man vidare bara sådär? :(


    Hur gammal är han då?

    Bytt upp sig, för att han ska gifta sig med en tonåring?
    Vet inte vilka råd jag ska ge dig...
  • Anonym (-)
    Anonym (Gråter) skrev 2014-09-13 22:40:48 följande:
    Att hon är yngre.. Känns som har "bytt upp" sig, jag mår bara skit helt enkelt. Gå vidare, 7 års minnen, hur går man vidare bara sådär? :(
    Varför i hela friden skulle åldern säga någonting om hur personen är? Man kan träffa en underbar människa som är många år äldre, och ett våp som är yngre. Ålder ger livserfarenhet som är attraktivt.
    Det hade snarast varit märkligt om han träffat någon ny i exakt din ålder. Att han träffar en ny är ju att vänta. Ni har inte varit tillsammans på ett halvår.
    Dags för dig också att vara glad över det positiva som varit, men gå vidare med nästa kapitel i livet.
  • Anonym (Gråter)
    Anonym (Maja) skrev 2014-09-13 22:42:48 följande:

    Hur gammal är han då?

    Bytt upp sig, för att han ska gifta sig med en tonåring?

    Vet inte vilka råd jag ska ge dig...


    Han blir snart 32 .. Jag vet inte, de är bara mycket just nu.
  • mraj
    Anonym (Gråter) skrev 2014-09-13 22:40:48 följande:

    Att hon är yngre.. Känns som har "bytt upp" sig, jag mår bara skit helt enkelt. Gå vidare, 7 års minnen, hur går man vidare bara sådär? :(


    Bytt ned sig snarare. Vet du hur känsliga och oerfarna de är i den åldern? Vill dock understryka att jag skiter i om man är 18 år när man gifter sig, vet ej varför du nämde det. Men glöm honom och gå vidare, i din ålder är man som hetast på singelmarknaden, haha. ;)
  • Anonym (-)
    Anonym (Gråter) skrev 2014-09-13 22:45:29 följande:
    Han blir snart 32 .. Jag vet inte, de är bara mycket just nu.
    32 och skall gifta sig med en 19-åring? Bytt upp sig?
    Tja, det spelar ju egentligen ingen roll. Ni har inte längre med varandras liv att göra.
  • Anonym (Gråter)
    Anonym (-) skrev 2014-09-13 22:45:02 följande:

    Varför i hela friden skulle åldern säga någonting om hur personen är? Man kan träffa en underbar människa som är många år äldre, och ett våp som är yngre. Ålder ger livserfarenhet som är attraktivt.

    Det hade snarast varit märkligt om han träffat någon ny i exakt din ålder. Att han träffar en ny är ju att vänta. Ni har inte varit tillsammans på ett halvår.

    Dags för dig också att vara glad över det positiva som varit, men gå vidare med nästa kapitel i livet.


    Jag vet men just de att "gå vidare" , de är de som är så svårt? Jag har ångest att jag lämnade honom och vill bara binda upp mig till honom och föda hans barn, så känner jag. Men man går vidare tydligen, hur? Kapa kontakten? Vi pratar ibland, har även träffats. Bara tanken skrämmer mig att kapa helt. Då är jag verkligen helt ensam. Jag var även känslomässigt beroende av honom. Jag tror jag dör typ nu.
  • Anonym (Gråter)
    mraj skrev 2014-09-13 22:46:56 följande:

    Bytt ned sig snarare. Vet du hur känsliga och oerfarna de är i den åldern? Vill dock understryka att jag skiter i om man är 18 år när man gifter sig, vet ej varför du nämde det. Men glöm honom och gå vidare, i din ålder är man som hetast på singelmarknaden, haha. ;)


    Tack de värmer faktiskt, ärligt talat. Men jag känner mig lastgammal jämfört med henne och kan inte sluta jämföra.. :( men antar stt man måste komma i andra tankar, svårt men ja..
Svar på tråden Han kommer gifta sig med en tjej född 95