• Anonym (hannah)

    Stor där nere?

    Är en tjej på 16. Jag tror jag är stor där nere.
    Har haft sex med en kille. Då var jag 13. Det var ungefär i samma ålder som jag började onanera också.
    Jag blir lite trängre när jag är upphetsad. Men jag får in tre fingrar som ingenting. Och med tre fingrar spänner det inte något speciellt.
    Oftast stoppar jag inte in något när jag onanersr. Men de gånger jag gör det så måste jag använda fyra fingrar för att det ska bli skönt alls.
    Så här har det varit sen jag var 13.
    Ska det verkligen vara så??

  • Svar på tråden Stor där nere?
  • Anonym (Mr S)

    Pröva att föda barn. Då ska du få se på stor!

  • Anonym (hannah)
    Anonym (Mr S) skrev 2014-09-14 07:43:09 följande:

    Pröva att föda barn. Då ska du få se på stor!


    Ok, då vet jag!
  • Papp
    Anonym (hannah) skrev 2014-09-14 07:41:54 följande:

    Är en tjej på 16. Jag tror jag är stor där nere.

    Har haft sex med en kille. Då var jag 13. Det var ungefär i samma ålder som jag började onanera också.

    Jag blir lite trängre när jag är upphetsad. Men jag får in tre fingrar som ingenting. Och med tre fingrar spänner det inte något speciellt.

    Oftast stoppar jag inte in något när jag onanersr. Men de gånger jag gör det så måste jag använda fyra fingrar för att det ska bli skönt alls.

    Så här har det varit sen jag var 13.

    Ska det verkligen vara så??


    Så ska det nog vara. Alla tjejer jag varit med blir trängre då de är mer sugna och då de närmar sig orgasm. Tur för mig att de inte är så tighta redan från start skulle komma direkt i så fall. Med det sagt, jag tror de killar som får chansen kommer älska att ligga med dig, men du kan ju tipsa dem om att du blir skönare om de anstränger sig lite.
  • Anonym (hannah)

    Hade nog väntat mig fler svar faktiskt.

  • Pillare
    Anonym (hannah) skrev 2014-09-14 18:04:41 följande:

    Hade nog väntat mig fler svar faktiskt.


    Here goes..

    Vissa är större, vissa är trångare. Detta är en muskel och kan göras tajtare med övningar, men enligt dig är problemet faktiskt att du tycker inte att du känner det om det är mindre än typ 4 fingrar. Man kan visst skoja och prata om fisting osv, men jag tycker du får prova knipövningar och se om det hjälper med något. Själv tycker jag inte att det är problematisk och jag föredrar en kvinna som är inte så trångt, då man kan 'leka' lite mer på olika sätt.
  • Anonym (hannah)
    Anonym skrev 2014-09-14 10:10:18 följande:

    Knipövningar.


    Jag har inte fött barn. Är 16 och får in fyra fingrar utan problem. Känner mig som ett missfoster.
  • Pillare
    Anonym (hannah) skrev 2014-09-19 12:38:53 följande:

    Jag har inte fött barn. Är 16 och får in fyra fingrar utan problem. Känner mig som ett missfoster.


    Inget fel med dig, tycker jag.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (hannah) skrev 2014-09-19 12:38:53 följande:
    Jag har inte fött barn. Är 16 och får in fyra fingrar utan problem. Känner mig som ett missfoster.
    Jag tycker det är osexigt med trånga tjejer så om du är stor där nere låter det sexigt. Alla är olika och alla gillar olika saker. En sak är säker, du är inget missfoster!

    De flesta bryr sig nog inte så mycket om man är stor eller liten där nere. Man bryr sig oftast om annat för attraktion. Däremot kanske det kan bli problem med små killar, men du får välja stora helt enkelt. Och de finns det ju! :)
  • FamilyLajf

    Hej! Ja alltså alla är olika, vissa är trånga och vissa är lite större där nere så är det. Om du får in fyra fingrar utan problem så är du nog tyvärr ganska så stor, men som sagt du är inget missfoster, alla är olika. Hur tråkigt det än må låta så skulle jag nog råda dig att börja göra knipövningar, det är bara att ha tålamod, det kommer att löna sig då du inte blir lika beroende av killens storlek.

Svar på tråden Stor där nere?